همراه اول
22. اسفند 1393 - 21:42   |   کد مطلب: 22958
مربیان در قهرمانی کشور چهره‌های جدیدی را شناسایی کردند؛
قلی‌پور: قول می‌دهم نایب‌قهرمانی جهان در روسیه تکرار شود
دارنده 4 مدال مسابقات قهرمانی جهان گفت: مربیان از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی علم بیشتری را یاد گرفتند و قول می‌دهم نایب‌قهرمانی در مسابقات جهانی اندونزی را تکرار کنیم.

به گزارش همدان ورزش به نقل از خبرگزاری فارس، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ووشو در حالی به میزبانی بندرعباس در حال پیگیری است که حمیدرضا قلی‌پور دارنده 4 مدال مسابقات جهانی ووشو در حاشیه این رقابت‌ها اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور در حال برگزاری است و همانطور که می‌دانید ملی‌پوشانی که در مسابقات آسیایی و جهانی موفق به کسب مدال شده‌اند از حضور در این مسابقات معاف هستند اما مابقی مدعیان در این رقابت‌ها حضور دارند.روز اول مسابقات سطح کیفی مسابقات به گونه‌ای نبود که مدعیان با هم دیدار داشته باشند اما با این حال شاهد مسابقات خوبی از لحاظ فنی بودیم. کادر فنی نیز تا این لحظه چند استعداد خوب کشف کرده است و امید داریم در روز پایانی مسابقات شاهد رقابت‌های جذاب‌تر و قشنگ‌تری باشیم.

وی در ادامه افزود: اصفهان تا این لحظه شانس اول قهرمانی را دارد و در کنار این تیم زنجان و تهران دیگر تیم‌های مدعی قهرمانی در این مسبقات هستند.

قلی‌پور در ادامه خاطرنشان کرد: سطح ووشو ایران بسیار بالا رفته است و ما از سال‌های قبل پیشرفت چشم‌گیری داشته‌ایم. دلیل آن نیز حضور علم روز ووشو در ایران است. مربیان ما به علم بدنسازی و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی آشنایی بیشتری پیدا کردند و من قول می‌دهم حداقل نایب‌قهرمانی دوره گذشته خود را در اندونزی تکرار کنیم. 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار