همراه اول
23. اسفند 1393 - 10:10   |   کد مطلب: 22967
سبزپوشان همدانی به معدن مس رفسنجان رسیدند
تیم فوتبال پاس همدان در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال امروز در دیداری سرنوشت ساز در همدان برابر تیم فوتبال مس رفسنجان به میدان می رود.

 امروز هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال موسوم به جام آزادگان در دو گروه اول و دوم در شهرهای مختلف کشورمان برگزار می شود که نتایج مسابقات در این هفته می تواند تکلیف تیم های صعود کننده به لیگ برتر را تا حدودی مشخص کند.

در گروه دوم این مسابقات که سبزقباهای همدانی در آن حضور دارند حساسیت مسابقات تا حدی بالا است که تیم ها با یک باخت و یا پیروزی چندین رتبه در جدول رده بندی جا به جا خواهند شد.

همچنین فاصله امتیازی تیم صدرنشین و تیم پنجم جدول تنها چهار امتیاز است و تیم صدرنشین با کوچکترین لغزشی به طور قطع جایگاه خود را از دست خواهد داد.

در هفته گذشته نتایجی در جدول رده بندی این گروه رقم خورد که معادلات صعود را بسیار پیچیده کرد بطوریکه در این هفته همدانی ها بهترین فرصت را داشتند که با غلبه بر نفت آبادان به صدرجدول تکیه بزنند اما در این هفته همدانی در آتش نفتی ها سوختند و بازی را با یک گل واگذار کردند تا هم خود با این باخت به رده چهارم جدول سقوط کنند و هم نفتی ها را به یک قدمی صدرجدول برسانند.

پاس همدان

متاسفانه تیم فوتبال پاس همدان در عین ناباوری بازی های شش امتیازی خود را برابر سیاه جامگان مشهد و نفت آبادان در هفته های گذشته واگذار کرد و از دست دادن این امتیازات مهم موجب نگرانی هواداران این تیم و مردم همدان شده است.

در هفته هفدهم شکست تیم صدرنشین سیاه جامگان مشهد برابر تیم فانوس بدست راهیان کرمانشاه یکی از نتایج عجیب این هفته بود تا سیاه جامگان مشهد صدرجدول را دوباره به مسی ها تقدیم کند و مس رفسنجان نیز در خانه برابر شهرداری تبریز متوقف شد اما در عین خوش شانسی این تیم به صدرجدول بازگشت.

اما حال باید پارسه تهران را نیز به جمع مدعیان این گروه اضافه کنیم تیمی که توانسته تیم های مدعی این گروه را شکست دهد و نباید فراموش کنیم تنها تیمی که در نیم فصل اول موفق به شکست مس رفسنجان شد پارسه تهران بود.

این تیم در این هفته نیز با نتیجه پر گل سه بر دو حریف گیلانی خود را شکست داد تا تنها با صدرجدول چهار امتیاز فاصله داشته باشد و حالا پارسه کابوس مدعیانی نظیر سیاه جامگان و پاس همدان شده که بازی مستقیم با آنها دارد.

پاس همدان

در این هفته فولاد یزد نیز با شکست دو بر صفر گل گهرسیرجان جایگاه خود را تا حدودی در میانه جدول تثبیت کرد تا حداقل خیال خود را از سقوط نکردن راحت کند.

اما وضعیت در گروه دوم بسیار پیچیده است و پنج تیم مس رفسنجان، صنعت نفت آبادان، سیاه جامگان مشهد، پاس همدان و پارسه تهران از مدعیان اصلی قهرمانی در این گروه هستند و رقابت فشرده ای برابر یکدیگر دارند.

همچنین در پایین جدول وضعیت نیز بدین شکل است و رقابت برای فرار از سقوط بسیار دیدنی است.

امروز هفته هجدهم این رقابت ها در هر دو گروه برگزار خواهد شد و دیدار دو تیم پاس همدان و مس رفسنجان یکی از مهمترین و حساس ترین دیدارهای این گروه است.

بازگشت دوباره وینگو بگوویچ به همدان بر جذابیت های این دیدار افزوده اما در این دیدار حساس و به نوعی شش امتیازی دو تیم دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند خصوصا اینکه پاسی ها  در حال حاضر نیز سه امتیاز از تیم صدرنشین مس رفسنجان عقب هستند و از دست دادن امتیاز این بازی باعث خواهد شد تا امیدهای همدانی برای رسیدن به لیگ برتر رنگ ببازد.

همچنین مس رفسنجان درصورت شکست در این بازی درصورت اینکه نفت آبادان بتواند امتیازی در این هفته کسب کند صدرجدول را از دست خواهد داد.

پاس همدان

اما همدانی ها که در این دیدار دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند باید با تمام توان برای گرفتن امتیاز در این مسابقه به آب و آتش بزنند چون شکست و یا تساوی در این دیدار یعنی کمرنگ شدن امید ها.

همچنین داوود مهابادی که در دو دیدار شش امتیاز گذشته برابر سیاه جامگان مشهد و نفت آبادان بازنده بوده است نمی خواهد در یک دیدار شش امتیازی دیگر بازنده باشد و باید در این دیدار نشان دهد که مهابادی هم می تواند مرد بازی های بزرگ باشد.

اتفاقات تلخی که در دیدار رفت این دو تیم در رفسنجان رقم خورده بود هم به طور قطع انگیزه مهابادی را دو چندان کرده تا بتواند انتقام شکست نیم فصل اول را در همدان بگیرد.

نفت آبادان تیم دوم این گروه در این هفته در سیرجان بازی سختی را برابر گل گهر انجام خواهد داد، گل گهر برای فرار از سقوط در این دیدار به میدان می آید و نفتی ها که خود در یک قدمی صدرجدول می بینند برای کسب امتیاز در این دیدار به طور قطع به آب و آتش خواهند زد و این دیدار نیز بسیار نفس گیر خواهد بود.

پارسه تهران دیگر مدعی این گروه برابر تیم قعرنشین شهرداری بندرعباس به میدان می روند و شهرداری که حالا خود را در یک قدمی سقوط به دسته پایین تر می بیند به طور قطع برای این بازی چیزی برای از دست دادن نخواهند داشت و با از دست دادن امتیاز و یا شکست در این بازی تا حدودی سقوط خود را به دسته پایین تر حتمی خواهند دید.

شاید شگفتی بزرگ هفته هجدهم شکست پارسه تهران در بندرعباس باشد کاری که کرمانشاهی ها در هفته گذشته به خوبی از پس آن برآمدند و تیم صدرنشین سیاه جامگان را شکست دادند، این دیدار نیز برای دو تیم حکم مرگ و زندگی را دارد و پارسه با شکست در این دیدار از جمع مدعیان عقب خواهد افتاد و شکست شهرداری بندرعباس نیز یک قدم دیگر بندرعباسی ها را به سقوط نزدیک خواهد کرد.

پاس همدان

خداداد عزیزی در تیم شهرداری تبریز این هفته میزبان راهیان کرمانشاه است و فاصله یک امتیازی این دو تیم در جدول رده بندی و این که هر دو تیم احتمال سقوط به دسته پایین تر را به شدت حس می کنند حساسیت این مسابقه را دو چندان کرده است.

این دو تیم در هفته گذشته برابر مدعیان نتایج بسیار خوبی کسب کرده اند و راهیان در هفته گذشته در خانه تیم صدرنشین سیاه جامگان را شکست داد تا این تیم را از صدرنشینی پایین بکشد و همچنان بخت های خود را برای بقا در جدول رده بندی زنده نگه دارد و شهرداری تبریز نیز موفق شد تیم مدعی مس رفسنجان را در خانه اش متوقف کند که به طور قطع مصاف این دو تیم نیز بسیار دیدنی خواهد بود.

شاگردان امید هرندی در داماش گیلان هفته گذشته شکست سنگینی برابر تیم مدعی پارسه تهران متقبل شدند و گیلانی ها در این هفته میزبان فولاد یزد هستند فولادی که در میانه جدول وضعیت نسبتا خوبی دارد اما شکست در این بازی نیز می تواند فولادی ها را به جمع فانوس به دستان اضافه کند.

همچنین در هفته هجدهم تیم مدعی سیاه جامگان استراحت خواهد کرد.

بازی برابر مس رفسنجان بهترین فرصت برای پاس است
سرپرست تیم فوتبال پاس همدان در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به دیدار حساس پاس در هفته هجدهم اظهار داشت: با توجه به شکست تلخی که در هفته گذشته و در عین ناباوری در آبادان برابر صنعت نفت خوردیم بازیکنان پاس در این هفته هم قسم شده اند تا این شکست را با یک پیروزی خانگی مهم جبران کنند.

ابراهیم محمودی افزود: خوشبختانه وضعیت روحی و روانی بازیکنان بسیار خوب است و شکست هفته گذشته را کاملا فراموش کرده اند و با تمام قدرت برای کسب نتیجه برابر تیم مس رفسنجان به میدان خواهند رفت.

وی با بیان اینکه نتیجه این بازی در سرنوشت پاس تاثیرگذار خواهد بود، گفت: مس رفسنجان از کادرفنی، مدیریت و بازیکنان خوبی در این فصل سود می برد و در طول این فصل اکثر هفته ها را در صدرجدول بوده و در حال حاضر نیز تیم صدرنشین گروه ما است که نشان از قدرت این تیم دارد بنابراین بازی آسانی نخواهیم داشت.

پاس همدان

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: پاس نیز در این فصل در بالای جدول حضور داشته و یکی از شانس های کسب سهمیه لیگ برتر در این گروه است و نشان داده ایم که تیم خوبی داریم و برای این بازی بازیکنان هم قسم شده اند تا مسی ها را در همدان با شکست بدرقه کنند.

محمودی با اشاره به محرومان و مصدومان پاس در این هفته گفت: شرایط همه بازیکنان خوب است و خوشبختانه پس از هفته ها هیچ مصدومی نداریم و کاپیتان پاس پس از هفته ها مصدومیت در صورت صلاح دید کادرفنی از این هفته در ترکیب پاس قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: تنها محروم ما محمد برجلو است اما محرومیت و مصدومیت بازیکنان در فوتبال امری اجتناب ناپذیر است و برای همه تیم ها وجود دارد.

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به نقش هواداران در این بازی حساس خانگی گفت: هواداران و مردم همدان می توانند با حضور خود در ورزشگاه قدس همدان با تشویق بازیکنان باعث ایجاد روحیه و انگیزه مضاغف برای بازیکنان پاس شوند و تیم حریف را نیز تحت فشار قرار دهند.

وی افزود: امیدواریم با لطف و یاری پروردگار و تلاش بازیکنان و تشویق هواداران بتوانیم سه امتیاز کامل بازی را کسب کنیم تا بتوانیم خود را به صدرجدول نزدیک تر کنیم و بتوانیم با توجه به نزدیکی ایام عید در آخرین دیدار سال ۹۳ عیدی خوبی به مردم همدان بدهیم و با روحیه مضاعف به تعطیلات عید برویم.

گفتنی است تیم فوتبال پاس همدان امروز بیست و سوم اسفند ماه ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان مس رفسنجان است.

برنامه کامل دیدارهای هفته هجدهم از گروه ب لیگ دسته اول و جدول رده بندی این گروه به شرح زیر است:

شنبه-۲۳ اسفند ماه

پاس همدان-مس رفسنجان، ساعت ۱۵

گل گهر سیرجان-صنعت نفت آبادان، ساعت ۱۵

شهرداری بندرعباس-پارسه تهران، ساعت ۱۵:۱۵

شهرداری تبریز-راهیان کرمانشاه، ساعت ۱۵

داماش گیلان-فولاد یزد، ساعت ۱۵

جدول رده بندی گروه ب:

۱-مس رفسنجان ۳۲ امتیاز

۲-صنعت نفت آبادان ۳۱ امتیاز

۳-سیاه جامگان مشهد ۳۱ امتیاز

۴-پاس همدان ۲۹ امتیاز

۵ پارسه تهران ۲۸ امتیاز

-------------------------------

۹-گل گهر سیرجان ۱۷

۱۰-راهیان کرمانشاه ۱۷

۱۱-شهرداری بندرعباس ۱۲

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار