همراه اول
23. اسفند 1393 - 22:15   |   کد مطلب: 22979
هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال؛
برتری شیرین پاس برابر مس/ پاس عیدی هواداران را داد
پاس همدان موفق شد از هفته هجدهم لیگ دسته اول با یک گل از سد تیم مس رفسنجان عبور کند تا به صعود به لیگ برتر امیدوارتر شود.

به گزارش همدان ورزش به نقل از خبرگزاری فارس؛ بعد از ظهر امروز تیم پاس همدان در ایستگاه هجدهم لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه قدس همدان پذیرای تیم مس رفسنجان بود.

در نیمه اول این بازی تیم پاس برتر مطلق توپ و میدان بود و از هیچ تلاشی برای رسیدن به گل دریغ نمی‌کرد که اشتباه مهاجمان پاس به خصوص مجتبی زارع مانع از به ثمر رسیدن تلاش پاس در نیمه اول شد، به طوری که این نیمه نیز با تساوی بدون گل همراه شد.

در نیمه دوم این پاس همدان بود که توپ‌های خود را از زمین و آسمان به روی دروازه مس می‌ریخت که در نهایت در دقیقه 55 اسحاق سبحانی از پاس نهایت استفاده را کرد و با یک شوت دیدنی توپ را به زیر طاق دروازه مس کوبید تا خوشحالی به اردوی پاسی‌ها بیاید.

سبزپوشان همدانی بعداز گل در لاک دفاعی فرو رفت به طوری که چندین موقعیت مس را دروازه‌بان و مدافعان پاس از روی خط دروازه برگشت دادند اما این تیم رفسنجانی نتوانست از هیچ راهی به دروازه پاس پیدا کند و دست آخر تن به شکست داد.
 

نمای کلی بازی:

پاس همدان یک – مس رفسنجان صفر

داور: یدالله جهانبازی

کمک‌ها: سعید زارع و براتعلی مولوی و داور چهارم: شاهو اصلانی

گل: اسحاق سبحانی در دقیقه 55

اخطار: سیدجمال معصومی در دقیقه 13، محمود محمدی در دقیقه 66 برای تیم پاس و علی علیزاده در دقیقه 45، علی مرزبان در دقیقه 61، پیمان شیرزادی در دقیقه 93 و بهرام رشید فرخی در دقیقه 96 برای تیم مس.

بازیکنان تیم پاس همدان: مهرداد بشاگردی، محسن حمیدی، وحید جلالی‌نیا، اکبر بختیاری، پیمان نامور، اسحاق سبحانی، سیدجمال معصومی(صمد اکبری 90)، مجتبی زارع(مجتبی محبوب مجاز 74)، محمود محمدی(حسین کاظمی 67)، نادر هوشیار، محسن آذرباد

بازیکنان تین مس رفسنجان: سجاد بیرانوند، علی جراح کار، پیمان شیرزادی، نادر فتح الهی، عباس کاظمیان، علی مرزبان، مهدی نوری(سجاد عسگری 85)، فرشاد سالاروند، حمیدرضا سلیمانی (قاسم گرامی 70)، علی اسکندریان(56 بهرام رشید فرخی)، علی عیلزاده

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار