همراه اول
23. اسفند 1393 - 22:27   |   کد مطلب: 22983
قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: با کسب مدال در اکثر تورنمنت‌ها و عنوان فنی‌ترین تکواندوکار سال آسیا از عملکرد خود در سال رو به پایان ۹۳ راضی هستم.

به گزارش همدان ورزش؛ بهنام اسبقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکردش در سال 93، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در سالی‌که روزهای پایانی آن را سپری می‌کنیم، عملکرد خوبی در ترکیب تیم ملی داشتم. کسب مدال طلای آسیا که همراه شد با عنوان فنی‌ترین تکواندوکار قاره که ، کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی، کسب مدال در رقابتهای جایزه بزرگ که امتیاز ورودی المپیک داشت باعث شد تا نه تنها جایگاه خودم را در رنکنیگ حفظ کنم، بلکه یک پله هم صعود داشته‌ام.

وی افزود: در کل تیم ملی ایران روند صعودی داشت و اکثر ملی‌پوشان حضور موفقی در رقابتها داشتند. حضور چهار نماینده ایران در جمع بهترین‌های جهان گواه این مدعاست. مجموعه تیم ملی در هر تورنمنتی برای کسب افتخار تلاش می‌کنند و همه یکدل هستیم تا بتوانیم حداکثر سهمیه‌های حضور در المپیک را کسب کنیم.

این قهرمان جهان در خصوص آسیب دیدگی در رقابتهای جام باشگاه‌های آسیا خاطرنشان کرد: عضله پشت پا آسیب دیده بود که با نظر پزشک باید سه هفته فیزیوتراپی کنم که هم اکنون دو هفته آن را پشت سر گذاشته‌ام. البته در این مدت تمرینات بدنسازی را کنار تیم ملی انجام داده‌ام.

وی در ادامه تاکید کرد: به دلیل دوری از تمرینات و اینکه شرایط حضور در میدان مسابقه را ندارم، به همراه تیم ملی به هلند نرفتم و در تهران مراحل تمرین را پیگیری می‌کنم تا کادرفنی زمان برگزاری دیدارهای انتخابی را مشخص کند تا بتوانم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کنم.

اسبقی در پایان به برنامه‌های خود برای سال آینده اشاره کرد و گفت: هدف اصلی‌ام کسب سهمیه المپیک است اما قبل از آن باید برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان تلاش کرده و با حضور در مسابقات انتخابی مجوز دريافت کنم. پس از آن به فکر رقابتهای گزینشی المپیک و کسب امتیاز باشم تا سهمیه خود را برای بازیهای ریو ۲۰۱۶ قطعی کنم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار