همراه اول
23. اسفند 1393 - 22:33   |   کد مطلب: 22986
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد: حضور سوریان و نوروزی در تورنمنت نیکولای پتروف بلغارستان هنوز قطعی نشده و نیاز به بررسی کادر فنی تیم ملی و شورای فنی دارد.

به گزارش همدان ورزش به نقل از ایسنا، درباره حضور سوریان و نوروزی در تورنمنت نیکولای پتروف بلغارستان، اظهار کرد: این موضوع هنوز قطعی نشده و پس از بررسی توسط کادر فنی تیم ملی و نظر شورای فنی، اسامی فرنگی‌کاران اعزامی به این تورنمنت مشخص خواهد شد. هدفمان بر این است که تعدادی از قهرمانان را به این تورنمنت اعزام کنیم تا محک بخورند، ولی این موضوع هنوز حتمی نشده است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره وضعیت چهره‌های شاخص کشتی فرنگی نیز گفت: اردوها در حال انجام است و کشتی‌گیران با جدیت مشغول به تمرین هستند. از میان چهره‌های شاخص هم سوریان در اردو به سر می‌برد و با انگیزه تمرین می‌کند. از سوی دیگر با امید نوروزی نیز در ارتباط هستم و او در شهرشان شیراز به صورت اختصاصی تمرین می‌کند و وضعیت خوبی دارد.

وی درباره آگاهی از وضعیت سعید عبدولی نیز، خاطر نشان کرد: این کشتی‌گیران سرمایه‌ ما هستند و نباید اگر حرفی از سوی آنها گفته می‌شود به دل بگیریم. هدف ما این است که آنها را حفظ کنیم تا انشاءالله باز هم برای کشتی فرنگی ایران افتخار آفرینی کنند.

پازاج درباره عملکرد تیم منتخب کشتی فرنگی در جام زومباتلی مجارستان گفت: با پنج کشتی‌گیر در این رقابت‌ها حاضر شدیم که در پایان دو عنوان سومی و دو عنوان پنجمی به دست آوردیم. با توجه به این که جام زومباتلی در سطح خوبی برگزار شد و کشتی‌گیران خوبی در این رقابت‌ها حاضر شدند، به اعتقاد من کشتی‌گیران ما نسبتا خوب ظاهر شدند و جوانان تیم نظیر طاهری و بویری بسیار خوب کار کردند. هدف ما کسب تجربه برای جوانان در این رقابت‌ها بود که خو‌شبختا‌نه حضور در این تورنمنت تاثیر زیادی در این راه داشت.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره علت اعزام کریم فر به این رقابت‌ها به عنوان یک کشتی‌گیر با تجربه که در نهایت به حذف او انجامید، اظهار کرد: ما نفر خاصی را به غیر از او در این وزن نداشتیم. از سوی دیگر می‌خواستیم کریم فر در این رقابت‌ها حاضر شود و عملکردش بار دیگر مورد بررسی قرار گیرد.

وی در پایان درباره حضور حبیب الله اخلاقی در وزن 85 کیلوگرم، گفت: او در جام جهانی در 80 کیلوگرم کشتی گرفت و از این پس می‌تواند در وزن 85 کیلوگرم به میدان برود. البته باید در چند مسابقه به او میدان بدهیم تا عملکردش مورد بررسی قرار گیرد. امیدوارم با اقداماتی که انجام می‌شود کشتی فرنگی ما در همه اوزان پشتوانه‌های خوبی داشته باشد و همیشه به سمت جلو حرکت کنیم.

انتها‌ی‌ پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار