همراه اول
25. اسفند 1393 - 21:51   |   کد مطلب: 23023
رقابت های گروه B دور نخست مرحله مقدماتی فوتبال زنان قهرمانی آسیا - انتخابی المپیک که با حضور چهار تیم در امان پایتخت اردن پیگیری می شد با صعود اردن به مرحله دوم مقدماتی پایان یافت.

به گزارش همدان ورزش به نقل از ایرنا، رقابت های گروه B دور نخست مرحله مقدماتی فوتبال زنان آسیا از 20 اسفند ماه با حضور چهار تیم اردن ، ازبکستان ،هنگ کنگ و فلسطین آغاز شد و روز یکشنبه با پیروزی دو بر صفر تیم اردن مقابل ازبکستان به پایان رسید.

تیم اردن با کسب 9 امتیاز از مجموع سه دیدار انجام شده به عنوان تیم برتر گروه B به دور بعدی این رقابتها راه یافت .

رقابت های گروه A مرحله نخست مقدماتی فوتبال زنان قهرمانی آسیا - انتخابی المپیک نیز با حضور تیم های میانمار ، سریلانکا و هند برگزار شده بود که رقابت های این گروه نیز با صعود تیم میانمار به مرحله دوم مقدماتی فوتبال زنان قهرمانی اسیا به کار خود پایان داد.

تیم میانمار با کسب 6 امتیاز به مرحله دوم صعود کرد.

تیم ملی فوتبال زنان ایران در گروه C مرحله مقدماتی فوتبال زنان قهرمانی آسیا با تیم های چین تایپه و لائوس همگروه است.

رقابت های گروه C از 29 اسفند تا چهارم فروردین ماه 94 به میزبانی چین تایپه برگزار می شود و تیم ایران دوم و چهارم فروردین ماه به ترتیب به مصاف تیم های لائوس و چین تایپه خواهد رفت .

دومین مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال زنان قهرمانی آسیا 23 تا 31 شهریور ماه 94 برگزار می شود .

در مرحله دوم علاوه بر تیم های میانمار ، اردن و تیم برتر گروه C ( ایران یا چین تایپه یا لائوس ) تیم های تایلند و ویتنام حضور دارند.

تیم های تایلند و ویتنام به صورت مستقیم و بدون هیچ مسابقه ای به این مرحله صعود کرده اند.

در پایان مرحله دوم رقابت های مقدماتی فوتبال زنان قهرمانی آسیا تنها یک تیم به مرحله نهایی صعود خواهد کرد تا در کنار پنج تیم برتر آسیا ژاپن ، استرالیا ، کره شمالی ، چین و کره جنوبی رقابت های دور نهایی را برگزار کند .

مرحله نهایی رقابت های فوتبال زنان قهرمانی آسیا اواخر سال 2015 و اوایل 2016 برگزار می شود و فقط دو تیم آسیایی شانس حضور در بازیهای المپیک 2016 ریو را کسب خواهد کرد.

 

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار