همراه اول
27. اسفند 1393 - 13:22   |   کد مطلب: 23042
درخشش بانوان قایقران همدانی در مسابقات انتخابی تیم ملی
رئیس هیئت قایقرانی همدان گفت: بانوان همدان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی آب‎‌های آرام خوش درخشیدند.

محمد ضروری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با اشاره به مسابقات انتخابی تیم ملی آب‌های آرام بانوان اظهار کرد: تست انتخابی تیم ملی آب‌های آرام بانوان با حضور 50 ورزشکار از هفت استان از 26 اسفندماه در دریاچه آزادی آغاز شد و پس از برگزاری رقابت‌های نهایی نفرات برتر معرفی شدند.

وی با اشاره به ترکیب تیم بانوان همدان گفت: تیم قایقرانی استان با ترکیب آرزو حکیمی،‌ متینه نوری، مهسا بیگدلی، مونا نوری، نرگس خدابنده‌لویی، هیوا افضلی، عارفه علیمرادی و پریسا مجنونی به مربیگری نسرین عابدین فیروز و سرپرستی میترا مرادی‌رفعت در این مسابقات حضور یافتند.

رئیس هیئت قایقرانی همدان ادامه داد: قایقرانان استان‌های همدان، هرمزگان، تهران، مازندران، کرمانشاه، اصفهان و آذربایجان شرقی در رده‌های سنی زیر 23 سال و بزرگسالان و در دو ماده کایاک و کانو با یکدیگر رقابت کردند.

وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مسابقات مسافت 1000 متر در دو بخش انفرادی و گروهی چهره نفرات برتر این رقابت‌ها مشخص شد.

ضروری با بیان اینکه در بخش کایاک آرزو حکیمی از همدان با 74 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، گفت: هدیه کاظمی از هرمزگان با 70 امتیاز دوم شد و مائده طهماسبی از تهران با 68 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

وی ادامه داد: مونا ابراهیمی از تهران، مینا عبداللهی از هرمزگان، مهسا آذری از تهران، سارا حنیفه‌زاده از تهران، کیانا کمال‌زاده از هرمزگان، سارینا اشتیاقی از تهران و سارا کاظمی از هرمزگان در رده‌های چهارم تا دهم جای گرفتند.

رئیس هیئت قایقرانی همدان افزود: در بخش کانو کانادایی نیز پس از برگزاری دور انفرادی و گروهی فاطمه کرمجانی از کرمانشاه با 30 امتیاز عنوان اول را کسب کرد.

وی ابراز داشت: معصومه داناپور از آذربایجان شرقی با 26 امتیاز دوم شد و نادیا تالانک و هیوا افضلی هر دو از کرمانشاه با 23 امتیاز در رده سوم ایستادند.

ضروری ادامه داد: آتنا رئوفی از گیلان، نرگس خدابنده‌لو از همدان، زیبا سماک‌حرفه از گیلان، پریسا محمدزاده از گیلان، مهسا کهنسال از خوزستان، سارا درختی از گیلان و فرشته نیسیان از تهران چهارم تا دهم شدند.

ضروری در خصوص برترین‌ها پس از برگزاری مسابقات 1000 و 500 متر گفت: در بخش کایاک آرزو حکیمی از همدان، هدیه کاظمی از هرمزگان، مائده طهماسبی از تهران، مهسا آذری از تهران، مینا عبداللهی از هرمزگان، مونا ابراهیمی از تهران، کیانا کمال‌زاده از هرمزگان، سارینا اشتیاقی از تهران، مائده شورگشتی از تهران و سارا کاظمی از هرمزگان در رده‌های اول تا دهم ایستادند.

وی عنوان کرد: در بخش کانو نیز فاطمه کرمجانی از کرمانشاه، معصومه داناپور از آذربایجان شرقی، نادیا تالانک از کرمانشاه، آتنا رئوفی از گیلان، هیوا افضلی از هرمزگان، پریسا محمدزاده از گیلان، نرگس خدابنده‌لو از همدان، زیبا سماک‌حرفه از گیلان، مهسا کهنسال از خوزستان، سارا درختی از گیلان و فرشته نیسیان از تهران در رده‌های اول تا دهم قرار گرفتند.

رئیس هیئت قایقرانی همدان یادآور شد: قایقرانان استان همدان سال 93 با درخشش در مسابقات مختلف در دو بخش بانوان و آقایان توانستند به اردو‌های تیم ملی در ماده‌های مختلف راه پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: بانوان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی آب‎‌های آرام نیز خوش درخشیدند و آرزو حکیمی بانوی پارو به دست خوش‌آتیه استان نیز بار دیگر قایقرانی همدان را در کشور مطرح کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار