همراه اول
6. فروردين 1394 - 9:41   |   کد مطلب: 23049
گفتگوی جالب نوروزی با علی کریمی
علی کریمی شخصیت جالبی دارد و خیلی سخت تن به مصاحبه می دهد اما خبرنگار ما در چند مرحله از او پرسش هایی پرسید و علی آقا، این فوتبالیست مطرح کشورمان و شخصیتی که همه او را دوست دارند به سوالات ما پاسخ داد.

علی کریمی شخصیت جالبی دارد و خیلی سخت تن به مصاحبه می دهد اما خبرنگار ما در چند مرحله از او پرسش هایی پرسید و علی آقا، این فوتبالیست مطرح کشورمان و شخصیتی که همه او را دوست دارند به سوالات ما پاسخ داد. در سال 94 برای علی آقا آرزوی روزهای بهتری داریم...

* نوروز: نوروز و همه سنت های آن را دوست دارم. وقتی نوروز می آید، یاد دوران کودکی ام می افتم که لباس های نو می پوشیدم و به مهمانی می رفتیم. همیشه برای عیدی به ما پول می دادند و من یک عمو داشتم که همیشه بیشتر از دیگران عیدی می داد و ما هم در بین مهمانان بیشتر از همه منتظر او بودیم.

* خانه تکانی: زیاد اهل کار کردن در خانه نیستم و برای همین در خانه تکانی قبل از عید زیاد کمک نمی کنم. البته دوست دارم کمک کنم ولی از ترس اینکه زحمات همسرم را دو برابر کنم ترجیح می دهم دست به چیزی نزنم! البته بچه که بودیم در زمان خانه تکانی، فرش شستن حال و هوای دیگری داشت و برای مادرم، فرش پارو می کردم.

* لحظه تحویل سال: لحظه تحویل سال را دوست دارم و دلم می خواهد در کنار خانواده ام باشم و با هم سر سفره هفت سین بنشینیم.

 

* سال 93: سال خوبی بود و پر از فراز و نشیب هایی که یک سال ما را رقم زد. فکر می کنم مهمترین رویداد زندگی ورزشی ام حضور در کنار تیم ملی برای مقطعی بود. در زندگی شخصی ام هم تولد «هیما» دخترم این سال را برای ما ماندگار کرد.

* سال 94: خیلی دلم می خواهد تیم محبوبم پرسپولیس باز هم به اوج بازگردد و دل هواداران خودش را شاد کند.

* تعطیلات نوروز: تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای در کنار خانواده بودن و چند روزی را به دور از هیاهوی فوتبال سپری کردن است. در ایام نوروز سعی می کنم در کنار خانواده باشم و به مسافرت برویم. اگر بخواهم جایی غیر از شمال را برای مسافرت انتخاب کنم، جایی را انتخاب می کنم که درآن بتوانم خوب خرید کنم.

* هشت سین: همیشه فکر می کردم اگر قرار باشد«هفت سین» به «هشت سین» تبدیل شود، «سیم خاردار» را به عنوان «سین هشتم» معرفی کنم و آن را دور هفت سین بکشیم تا محتویات «هفت سین» در امان بمانند.

 

* سیزده بدر: سیزده بدر را از کودکی دوست داشتم و همیشه در این روز برای تفریح و بازی به دل طبیعت می رفتیم. الان هم سعی می کنم این روز را با خانواده سپری کنم و به قول معروف سبزه هایمان را به آب بسپاریم.

* دروغ سیزده: فکر می کنم بزرگترین دروغ سیزده این است که از دروغ سیزده بگذریم!

* موسیقی: موسیقی را دوست دارم و در زمان های مختلف، موسیقی متناسب با حال و شرایطم را گوش میدهم. روزها موسیقی شاد و شب ها موسیقی آرامبخش را دوست دارم.

* رانندگی: بعد از دوسال در کشور «مایکل شوماخر» فکر می کنم راننده خوبی شده ام و به قول معروف دست فرمان خوبی دارم. تند می روم ولی به شدت قانونمدار هستم و تابع مقررات، الان هم یک BMW سفید رنگ دارم.

* سینما: سینما را دوست دارم ولی خیلی کمتر پیش می آید که بتوانم به سینما بروم، برای همین بیشتر اوقات در خانه فیلم تماشا می کنم.

 

* خانواده: عاشق خانواده ام هستم و رابطه دوستانه ای با بچه هایم دارم و بیشتر با هم رفیق هستیم تا پدر و فرزند. همیشه به این فکر می کنم که خانواده چه نعمت بزرگی است و زندگی بدون خانواده محال است.

* دروغ: از دروغ متنفرم و از بدقولی عصبانی می شوم؛ وقتی هم عصبانی می شوم، بداخلاق می شوم. البته شدت عصبانیتم بستگی به طرف مقابلم دارد.

* برنامه ریزی: سعی می کنم در زندگی، اهل برنامه ریزی باشم ولی اگر راستش را بخواهید گاهی اوقات تنبلی می کنم و نظم را رعایت نمی کنم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار