همراه اول
26. فروردين 1394 - 14:35   |   کد مطلب: 23252
رئيس فدراسيون دوچرخه سواری کشور ظهر امروز در همدان با تاکيد بر اينکه رشته دوچرخه سواری بايد درسطح مدارس کشور جايگاه خود را پيدا کند، گفت:هيئت دوچرخه سواری همدان جزء برترين هيئت های کشور است.

به گزارش خبرنگار همدان ورزش، مجمع عمومی ساليانه دوچرخه سواری استان همدان با حضور و خسرو قمری، رئيس فدراسيون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ايران، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از اعضای هیئت دوچرخه سواری همدان برگزار شد.

رئيس فدراسيون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ايران در جمع خبرنگاران با اشاره به کسب عنوان های مختلف توسط ورزشکاران اين رشته در عرصه های گوناگون ملی و بين المللی، گفت: فدراسيون دوچرخه سورای در سال 93 در سطح فدراسيون های قاره آسيا توانست رتبه اول اين قاره کهن را به خود اختصاص دهد.

خسرو قمری افزود: در رنکينگ انفرادی نيز نفرات اول سوم و هفتم اين رشته هم از کشور ايران بودند.

وی همچنين با اشاره به کسب يک مدال طلا برای نخستين بار بعد از انقلاب در سطح آسيا، تصريح کرد: تيم دوچرخه سواری کشورمان موفق شد در مسابقات تايلند 9 مدال طلا را به دست آورد که هم از نظر کيفيت مسابقه و هم از نظر تعدادحضور ورزشکار بی نظير بود.

رئيس فدراسيون دوچرخه سواری عنوان داشت: ورزشکاران اين فدراسيون موفق شده اند سه سهميه المپيک را نيز به دست آورند.

قمری در بخش ديگری از سخنانش با اشاره به هزينه های مالی بسيار زياد اين رشته افزود: فدراسيون دوچرخه سواری به منظور بهبود سطح ورزشکاران اين رشته دوچرخه هايی را با هزينه هرکدام چهل و پنج ميليون تومان خريداری کرده است.

وی همچنين با اشاره به اينکه يک همدانی است و هميشه تمام تلاش خود را برای بهبود ورزش استان به کار بسته است، خاطرنشان کرد: وضعيت هيئت دوچرخه سواری همدان نسبت به ساير استان ها در وضعيت مطلوبی قرار دارد.

رئيس فدراسيون دوچرخه سواری افزود: بايد به دليل اين همه تلاش هيئت دوچرخه سواری به همه دست اندرکارن ورزشهمدان دست مريزاد گفت.

قمری در ادامه اظهارکرد: بايد تلاش شود تا رشته دوچرخه سواری به عنوان يک ورزش در سطح آموزش و پرورش گنجانده شود.

وی در پايان با اشاره به ظرفيت های خوب استان در اين رشته، اظهارداشت: اميد آن می رود با توجه به پتانسيل خوب شهرستان تويسرکان در رشته دوچرخه کوهستان، شاهد پيشرفت اين رشته در سطح استان همدان و به ويژه شهرستان تويسرکان باشيم.

مديرکل ورزش و جوانان همدان نيز در ابتدای اين مراسم با اشاره به چالش های پيش روی ورزش استان در سال گذشته،گفت:در سال 93 گرچه بحران های مالی وجود داشت، اما با همکاری خانواده ورزش همدان توانستيم در همه حوزه ها موفقيت های قابل توجهی را کسب نماييم.

سيد عبدی افتخاری همچنين با تقدير از حمايت های خوب استاندار همدان از جامعه ورزش، اظهارکرد: در سال 93 توانستيم رتبه پنجم کشوری را به خود اختصاص دهيم.

وی در پايان عنوان کرد: اميد آن ميرود در سال 94 بتوانيم با حمايت های خوب استاندار همدان و همکاری اهالی ورزش، سالی پر از افتخار را برای استان رغم بزنيم.

انتهای پيام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار