همراه اول
27. فروردين 1394 - 22:22   |   کد مطلب: 23277
نخستین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا در هر دو بخش دختران و پسران با قهرمانی تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

به گزارش همدان ورزش به نقل از مهر، این دوره از مسابقات با حضور 127 تکواندوکار از 17 كشور روز گذشته به ميزباني چین تایپه آغاز و ساعاتی قبل با قهرمانی تیم ملی کشورمان به پایان رسید. تيم ملي ايران كه در اين رقابتها با 10 تكواندوكار دختر و 10 تكواندوكار پسر حضور داشت. در بخش دختران موفق به كسب 7 مدال طلا و يك نقره شد و با 74 امتياز مقتدرانه بر سكوي قهرماني ايستاد.تيم فیلیپین با یک طلا، دو نقره و یک برنز و كسب 29 امتياز نايب قهرمان شد و قزاقستان با 29 امتياز و كسب یک مدال طلا ، یک نقره و 5 برنز توانست عنوان سوم آسیا را به خود اختصاص دهد.

چین تایپه (2نقره، 6برنز و 29 امتياز) و ویتنام (1یک طلا،یک نقره و 19 امتياز) به ترتيب در رده هاي چهارم و پنجم قرار گرفتند. همچنین از سوی کمیته برگزاری مسابقات مهرو کمرانی به عنوان بهترین مربی و مهلا مومن زاده بهترین تکواندو کار آسیا معرفی شدند.

عنوان بهترین مربی و تکواندوکار در هر دو بخش به نمایندگان ایران رسید

در بخش پسران تيم ملی تکواندو کشورمان با كسب 5 مدال طلا و 3 نقره و 72 امتياز، به عنوان قهرمان مطلق این رده معرفی شد. تيم کره جنوبی نيز با 48 امتياز و كسب 3 مدال طلا و 2 نقره نايب قهرمان شد و قزاقستان با 1 مدال نقره ، 8 برنز و 31 امتياز به عنوان سومي رسيد.همچنين فیلیپین با يك طلا ، یک نقره و يك برنز (28 امتياز) و چین تایپه با يك طلا ، یک نقره و یک برنز (23 امتياز) به ترتيب در جايگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند.

همچنین از سوی کمیته برگزاری مسابقات حسینعلی نعیمی به عنوان بهترین مربی و عرفان مرادی بهترین تکواندو کار آسیا معرفی شدند.

مدال آوران ايران در مسابقات آسیایی به شرح زير است:

بخش دختران

مدال طلا: مهلا مومن زاده ،مبينا نژاد ،ستاره چابكي ،نرگس حسن نیا ،زهره حسن نتاج ،نگار پور جمالی ،زهرا نصیر احمدی ،

مدال نقره:فاطمه عبا دوز 

بخش پسران
مدال طلا: امیر ولی پور ، حامد اصغری ، مجتبی پاسار ، عرفان مرادی ،محمد خانی 

مدال نقره: علی نور محمدی ، محمد حسین زاهدی ،سید حسین حسین زاده 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار