همراه اول
27. فروردين 1394 - 22:28   |   کد مطلب: 23278
رییس فدراسیون کشتی به دلیل پخش مستقیم و پوشش تصویری و خبری رقابت های جام جهانی کشتی آزاد 2015 از سوی سازمان صدا و سیما از رییس این سازمان تشکر کرد.

به گزارش همدان ورزش به نقل از فدراسیون کشتی، رسول خادم با ارسال نامه ای به سرافراز با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی آمریکا، نوشت: برخود فرض می دانم، از سوی جامعه بزرگ کشتی کشور از جنابعالی و همکاران محترم در شبکه های مختلف صدا و سیما و معاونت خبر به ویژه مدیریت شبکه سوم سیما و رئیس شورای هماهنگی ورزش صدا و سیما برای پخش مستقیم و کامل این رویداد قدردانی کنم.

وی افزود: بی شک حمایت های آن برادر بزرگوار از ورزش ملی کشورمان، مایه دلگرمی ونقطه اتکایی برای این رشته ورزشی کهن، که پیوندی تاریخی با فرهنگ مذهبی و ملی سرزمین ایران دارد، خواهد بود.

خادم همچنین باارسال نامه ای ازدست اندرکاران شبکه جهانی جام جم برای پخش مستقیم رقابت های جام جهانی کشتی آزاد قدردانی کرد.

رسول خادم دراین نامه خطاب به مدیر وکلیه مدیران ودست اندرکاران شبکه جهانی جام جم نوشت: پخش مستقیم رقابت های جام جهانی کشتی آزاد باعث گردید تا مردم عزیز ایران در سراسر دنیا به صورت زنده و مستقیم شاهد افتخار آفرینی فرزندان خود در خاک آمریکا باشند و بی شک این امر در بازگشت کشتی به میان اذهان عمومی نقش مهمی را ایفاء می کند.

تیم ملی کشتی ازاد در جام جهانی 2015 با پیروزی بر تیم میزبان یعنی آمریکا به عنوان قهرمانی رسید.

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار