همراه اول
27. فروردين 1394 - 22:39   |   کد مطلب: 23283
هفته دوم لیگ آب‌های آرام بانوان با صدرنشینی باشگاه مقاومت پیگیری شد.

به گزارش همدان ورزش به نقل از خبرگزاری فارس، هفته دوم لیگ آبهای آرام بانوان با برگزاری مسابقات در 7 ماده امروز در دریاچه آزادی دنبال شد. در این رقابت ها باشگاه های مقاومت، تاید واتر، هیات همدان و ژئو تجارت سیمرغ آذربایجان حضور داشتند.

در کایاک یکنفره 1000 متر آرزو حکیمی از مقاومت اول، کیانا کمال زاده از تاید واتر دوم و متینه نوری از هیات همدان سوم شدند.

در کایاک دونفره 1000 متر آرزو حکیمی و مائده طهماسبی از مقاومت اول شدند، هدیه کاظمی و سارا کاظمی از تاید واتر در رده دوم قرار گرفتند و مهسا بیگدلی و متینه نوری از هیات همدان سوم شدند.

در کایاک یکنفره 500 متر آرزو حکیمی از مقاومت مقام اول، هدیه کاظمی از تاید واتر مقام دوم و مونا نوری از هیات همدان مقام سوم را بدست آوردند.

در کانوی یکنفره 500 متر فاطمه کرمجانی از تاید واتر مقام اول را بدست آورد، معصومه داناپور از ژئو تجارت سیمرغ آذربایجان در رده دوم ایستاد و هیوا افضلی از هیات همدان در جایگاه سوم قرار گرفت.

در کایاک دونفره 500 متر مهسا آذری و آرزو حکیمی از مقاومت اول، هدیه کاظمی و کیانا کمال زاده از تاید واتر دوم و مهسا بیگدلی و مونا نوری از هیات همدان سوم شدند.

در کانوی دونفره 500 متر هیوا افضلی و نرگس خدابنده لو از هیات همدان در رده اول قرار گرفتند، نادیا تالانک و زیبا سماک حرفه از مقاومت مقام دوم را بدست آوردند و فاطمه کرمجانی و زینب تازی نیا از تاید واتر سوم شدند.

در کایاک چهارنفره 500 متر تیم مقاومت با ترکیب سارینا اشتیاقی، مهسا آذری، مائده طهماسبی و مهرآذین مهرآوران اول شد، تیم تاید واتر با ترکیب هدیه کاظمی، کیانا کمال زاده، سارا کاظمی و ستاره شریفی در رده دوم قرار گرفت و تیم هیات همدان با ترکیب عارفه علیمرادی، مونا نوری، مهسا بیگدلی و متینه نوری جایگاه سوم را از آن خود کرد.

بر این اساس در پایان هفته دوم رقابت‌های لیگ آبهای آرام بانوان تیم مقاومت با 29 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تاید واتر با 22 امتیاز دوم شد و هیات همدان با 17 امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار