همراه اول
29. فروردين 1394 - 21:50   |   کد مطلب: 23314
نامزد انتخابات ریاست فیفا گفت: دموکراسی در فوتبال، جهانی نا‌پیدا است.

به گزارش همدان ورزش به نقل از خبرگزاری فارس، لوئیس فیگو نامزد انتخابات ریاست فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در کنفرانس خبری‌‌ در حاشیه نشست‌های مجمع عمومی کونکاکاف در گفتاری انتقادی تاکید کرد: من از وضعیت جاری مدیریت فوتبال در جهان و تمام نقاط آن نگرانم. واقعا وضع اسف‌باری است. نمی‌دانم چرا کسی افشاگری نمی‌کند و کاری در این رابطه صورت نمی‌دهد. در این سازمان دموکراسی و مردم‌سالاری یافت نمی‌شود. بلاتر دارد فریب‌کاری می‌کند. او افراد مورد نظر خودش را یاری می‌کند تا انتخاب شوند.
فیگو همچنین گفت: در روز‌های اخیر، نامه‌های تهدید کننده‌ای دریافت کرده‌ام. تهدید‌هایی مبنی بر این‌که راجع به مدیریت فوتبال انتقاد نکنم اما بدانید که من از چیزی نمی‌ترسم. همه مثل من نیستند. برخی ترجیح می‌دهند که سکوت کنند و این بدین سبب است که از دموکراسی در این سازمان مدت‌هاست که خبری نیست. از همین الان معلوم است که انتخابات منصفانه‌ای هم نخواهیم داشت.

ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی پرتغال اظهار داشت: من از تایید کنندگان دموکراسی هستم. من از تبلیغ کنندگان این ارزش هستم. دموکراسی، مفهوم جدیدی است که در همه جوامع افرادی هستند که در حال تبلیغ و گسترش آن هسثند و من می‌خواهم در فوتبال این امر را صورت دهم.
گفتنی است که در اجلاس کونکاکاف، آن‌قدر شرایط بسته بود که فان‌پراگ و پرنس علی اردنی حتی فرصت ارائه نظر هم نیافتند.

فیگو از مدیران باشگاه اینترمیلان ایتالیا و فدراسیون فوتبال پرتغال است. وی‌ در هفته‌های آتی به کشور‌های شرق آسیا سفر خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار