همراه اول
29. فروردين 1394 - 22:20   |   کد مطلب: 23321
دارنده مدال نقره کشتی آزاد جهان گفت: هدف اصلی‌ام حضور در المپیک و کسب مدالی خوش‌رنگ در این رقابت‌هاست که باید با برنامه‌ کار کنم.

به گزارش همدان ورزش؛ سیداحمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره عملکردش در جام جهانی کشتی آزاد گفت: برای حضور در جام جهانی تمرینات پرفشاری را گذارندم و از آمادگی بسیار خوبی داشتم. تیم ملی در جام جهانی یکدست و یکپارچه بود و تمام اعضای تیم هم‌دل بودند. خوشحالم که از عنوان قهرمانی سه دوره گذشته دفاع کردیم و من هم با پیروزی‌هایم به این قهرمانی کمک کردم.

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان درباره پیروزی مقابل قهرمان المپیک لندن تصریح کرد: پیروزی من مقابل  عسگراف نتیجه یک کار تیمی بود. کسانی که مرا می‌شناسند می‌دانند که به هیچ عنوان از حریفان نمی‌ترسم و زمانی‌که روی تشک کشتی می‌روم تنها به پیروزی فکر می‌کنم. البته در این دیدار مقداری اشتباه داشتم که با تمرینات بیشتر اشتباهات را رفع خواهم کرد.

وی درباره برنامه‌اش گفت: مدتی را استراحت می‌کنم و بعد از آن برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آماده می‌شوم. کار سختی در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی دارم و باید با حریفان آماده‌ای رقابت کنم. امیدوارم هر کشتی‌گیری که شایسته‌تر است و لیاقت دارد صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی شود. من هم تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا بار دیگر نماینده ایران در این وزن باشم. هدف اصلی‌ام حضور در المپیک و کسب مدالی خوش‌رنگ از این رقابت‌هاست که باید با برنامه‌ کار کنم.

محمدی درباره عدم حضورش در کشتی فینال برابر آمریکا گفت: نظر کادر فنی این بود که اسماعیل‌پور کشتی بگیرد و من به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذارم. فرقی بین من و اسماعیل‌پور وجود ندارد و هر دو برای سربلندی کشورمان به میدان رفتیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار