همراه اول
2. ارديبهشت 1394 - 7:44   |   کد مطلب: 23357
مسئول کمیته تریال و بی ام ایکس فدراسیون دوچرخه سواری کشور خبرداد:
احتمال میزبانی مسابقات رشته تریال آسیا از سوی ایران/ قهرمانی تنها هدف ایران در این دوره از رقابت ها
مسئول کمیته تریال و بی ام ایکس فدراسیون دوچرخه سواری کشور از احتمال میزبانی مسابقات رشته تریال از سوی فدراسیون دوچرخه سواری کشور خبرداد.

علیرضا شمسی پور در گفت وگو با خبرنگار همدان ورزش؛ اظهار داشت: رقابت های تریال آسیا قرار است شهریورماه سال آینده به میزبانی ایران برگزار گردد.
وی با اشاره به استقبال خوب کشورهای آسیایی از این مسابقات، افزود:تمامی کشورهای آسیایی به منظور شرکت در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.
 مسئول کمیته تریال و بی ام ایکس فدراسیون دوچرخه سواری کشور همچنین با اشاره به اینکه تاکنون مسابقات تریال به صورت بین المللی در قاره آسیا برگزار می شد؛ اظهارکرد: به منظور حضور یک نماینده از قاره آسیا در مسابقات جهانی، تصمیم گرفته شد تا مسابقات آسیایی را برگزار نماییم.
شمسی پور عنوان کرد: هدف ایران در این دوره از مسابقات قهرمانی در قاره آسیا است.
وی افزود: فدراسیون دوچرخه سواری طی ماه های آینده اردوها و مسابقات مختلفی را برگزار خواهد کرد تا بهترین های این رشته انتخاب و روانه این دوره از مسابقات شوند.
مسئول کمیته تریال و بی ام ایکس فدراسیون دوچرخه سواری کشور با بیان اینکه هنوز به صورت رسمی میزبانی را قبول نکرده ایم، اضافه کرد: فدراسیون دوچرخه سواری کشور امکانات شهرهایی مانند تهران، مشهد و اصفهان، که متقاضی میزبانی هستند را بررسی خواهد کرد.
این پیشکسوت دوچرخه سواری همدان خاطرنشان کرد:  برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا از سوی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور  در تقویم کنفدراسیون گنجانده شده است.
لازم به ذکر است علی رضا شمسی پور در تیرماه سال 1392 از سوی رییس فدراسیون دوچرخه سواری به عنوان سرپرست کمیته تریال و بی ام ایکس منصوب شد.
وی از اهالی همدان بوده و هم اکنون نیز در این شهر سکونت دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار