همراه اول
3. ارديبهشت 1394 - 23:19   |   کد مطلب: 23384
تیم ثامن‌الحجج سبزوار عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال نشسته در سال ۹۳ را به خود اختصاص داد.

به گزارش همدان ورزش به نقل از خبرگزاری فارس، دیدار فینال لیگ برتر والیبال نشسته عصر امروز (پنجشنبه) با حضور تیم های ثامن الحجج سبزوار و گسترش فولاد تبریز در سالن سربداران شهر سبزوار برگزار شد که ثامن الحجج سبزوار موفق شد با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در دیدار رده بندی نیز تیم های روان کارهای گنبد و شهرداری ارومیه برای کسب عنوان سوم به مصاف هم رفتند که شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر یک از سد حریفش گذشت و عنوان سوم لیگ برتر را از آن خود کرد.

بدین ترتیب پرونده رقابت های لیگ برتر با قهرمانی ثامن الحجج سبزوار، نایب قهرمانی گسترش فولاد تبریز و عنوان سوم برای شهرداری ارومیه بسته شد.

روان کارهای گنبد در جایگاه چهارم ایستاد و تیم های نفت و گاز گچساران، گز سکه اصفهان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان و شهرداری تبریز به ترتیب جایگاه پنجم تا نهم را به خود اختصاص دادند.

رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته سال 93 از 16 آبان ماه سال گذشته آغاز شد و با انجام 36 بازی در مرحله رفت، 36 بازی در مرحله برگشت و 6 بازی در مرحله پلی آف، امروز، 3 اردیبهشت ماه به کار خود پایان داد.

مراسم اهدای کاپ، مدال و جوایز تیم های برتر، پس از پایان رقابت های فینال و رده بندی انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار