همراه اول
8. ارديبهشت 1394 - 10:11   |   کد مطلب: 23444
انتظار هواداران برد پرگل پاس در آخرین هفته از لیگ یک فوتبال است
استاندار همدان گفت: انتظار هواداران و مردم فوتبالدوست همدانی برد پرگل تیم پاس مقابل فولاد یزد در آخرین هفته از رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور است.

به گزارش همدان ورزش؛ تیم پاس همدان عصر امروز سه شنبه در آخرین هفته از رقابت های گروه ب لیگ دسته یک فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای قدس این شهر میزبان فولاد یزد است.

به گزارش ایرنا محمدناصر نیکبخت شامگاه دوشنبه در جمع اعضای تیم فوتبال پاس همدان اظهار کرد: در بازی با فولاد یزد پیروز میدان هستید اما انتظار داریم با برد پرگل همراه باشد تا ضمن افزایش تفاضل گل، در امتیاز برابر با سایر حریفان بتوانیم به لطف تفاضل گل بهتر صعود کنیم.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم پاس در دیدار برابر فولاد، خطاب به مدیرعامل باشگاه گفت: با توجه به اینکه دیدار مقابل فولاد آخرین بازی فصل تیم پاس است می بایست با هماهنگی معاونت برنامه ریزی و پس از پایان بازی شش درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شود.

نیکبخت حمایت های صورت گرفته از تیم پاس را لایق نتایج بهتر دانست و افزود: با توجه به شرایط پرداخت ها و حمایت های صورت گرفته، انتظار داشتیم نتایج به نحو مطلوبتری رقم بخورد و پاس بدون دغدغه و به صورت مستقیم صعود کند اما کار به اما و اگر ها کشیده شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازی مقابل فولاد حمایت همه جانبه تماشاگران نیز همراه اعضای تیم پاس است و امیدوارم با کسب نتیجه لازم دل های هواداران را شادمان کنید.

اعضای تیم فوتبال پاس همدان نیز با تشویق استاندار همدان، از حمایت های وی قدردانی کردند.

همچنین پناهی مدیرعامل شرکت فولاد ویان در این مراسم قول پرداخت پاداش به بازیکنان و کادر فنی در صورت کسب نتیجه مناسب را داد.

پاس همدان هم اکنون با 36 امتیاز در رتبه سوم گروه ب لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد و در صورت برتری پرگل مقابل فولاد یزد در بازی امروز راه صعودش به لیگ برتر هموار می شود.

ایرنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار