همراه اول
9. ارديبهشت 1394 - 8:44   |   کد مطلب: 23463
ملی پوش سابق کشتی فرنگی گفت: دوبنده‌ی تیم ملی را می‌خواهم و برای آن سخت تلاش می‌کنم.
ملی پوش سابق کشتی فرنگی گفت: دوبنده‌ی تیم ملی را می‌خواهم و برای آن سخت تلاش می‌کنم.

محمد کریمی در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد:حدود 40 روز دیگر رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی است و تلاش می‌کنم با موفقیت در این رقابت‌ها دوباره به تیم ملی راه پیدا کنم.

وی افزود: در زمان محمد بنا در تیم ملی حضور داشتم و به رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز اعزام شدم که در مبارزه اول با حریف قرقیزستانی با بدشانسی باختم و از رسیدن به مدال باز ماندم به راحتی در رقابتهای آسیایی قزاقستان می‌توانستم مدال کسب کنم اما قسمت نبود.

کریمی با بیان این که "بنا" کشتی فرنگی ایران را سر و سامان داد و حیف است که او را نداشته باشیم، یادآور شد: زمان محمد بنا در تمام اردوهای تیم ملی حضور داشتم اما بعد از رفتن او پازاج و کادرفنی جدید چندان اعتقادی به من ندارد و باید با عملکرد درخشان حقم را بگیرم.

نفر اول رقابت‌های قهرمانی کشور سال 92، گفت: در حال حاضر جزو بهترین‌های وزن 75 کیلوگرم کشتی فرنگی هستم اما هنوز نوبت به نشان دادن توانایی‌هایم به پازاج نرسیده و باید خودم این شرایط را دوباره ایجاد کنم.

کریمی خاطرنشان کرد: این روزها به صورت انفرادی تمرینات خودم را پیگیری می‌کنم، شرایط خوبی دارم و امیدوارم با حفظ آمادگی از رقابت‌های پیش رو سربلند خارج شوم، زحمات زیادی کشیده‌ام که باید به ثمر بنشیند.

وی در پایان در خصوص اعزام تیم ملی به رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: امیدوارم تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا که تا چند روز دیگر انجام می‌شود نتایج خوبی کسب کند، امروز از قدرت‌های مطلق جهان هستیم و باید این روند ادامه پیدا کند.

ایسنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار