همراه اول
12. ارديبهشت 1394 - 19:29   |   کد مطلب: 23494
تیم منتخب هفته 28 لیگ برتر
بیست و هشتمین هفته لیگ برتر با درخشش ستارگان تیم های مهم لیگ ادامه یافت.

به گزارش "ورزش سه"، هفته 28 لیگ برتر شاهد برگزاری دیدارهای مهم و حساسی بود، در این هفته شاهد تولد یک پدیده در تیم استقلال بودیم و یک بازیکن ذوب آهن هم برای سومین بار در 4 هفته اخیر در این فهرست قرار گرفت، بازیکنی که تا نیم فصل کسی او را در فوتبال ایران نمی‌شناخت.



دروازه‌بان: 

ایگور ننزیچ(راه آهن):4 گلر در این هفته گل نخوردند. اما تیم راه آهن با درخشش و مهار ضربه پنالتی حریف توسط ننزیچ توانست بازی را ببرد و موقتا به بقا در لیگ امیدوار شود.

 



مدافعان: 

دانیال اسماعیلی فر(ذوب آهن):بازیکن دفاع راست میدان اصفهانی ها گل دوم تیمش را به زیبایی زد و آمار فوق العاده ای را با 3 گل و3 پاس گل خلق کرد.



سید محسن حسینی(گسترش):یکی از 6 مرد تراکتوری تیم گسترش در متوقف کردن تیم سال گذشته نقشی مهم داشت، حسینی کاری سخت برای متوقف کردن بهترین خط حمله لیگ داشت.

 



کارلوس سانتوس(ذوب آهن):یک برزیلی بزرگ در دفاع تیم ذوب اهن که با ضربه سر زیبایش قفل دروازه تیم نفت مسجد سلیمان را شکست و در دفاع هم هوشیارانه عمل کرد.



وحید حمدی نژاد(نفت تهران):با هوشیاری گل اول نفت را زد و با انجام یک بازی پر جنب و جوش، پایه حملات متعددی از چپ را برای تیمش بنا نهاد.



هافبک‌ها: 

محسن کریمی(استقلال): از مردان سهمیه زیر 21 سال استقلال که دیروز در کنار ستارگانی بازی می‌کرد که آرزویش حضور در کنار آنها بود. کریمی دیروز گل دوم را هم پایه گذاشت و بهترین پدیده هفته هم انتخاب شد.



ایمان مبعلی(نفت تهران):پاس او منجر به گل برتری نفت تهران شد. بهترین پاسور گل لیگ برتر، در لیگ امسال فروغی دوباره داشت و بدون او موفقیت های متوالی تیم نفت امکان پذیر نبود.



محمدرضا خلعتبری(سپاهان):2 پاس گل داد و کاملا در خدمت تیم فوتبال سپاهان بود و یک بار دیگر برای تیم ملی که مدتهاست به او اعتماد ندارد پیغام فرستاد.

 



مهاجمان: 

لوسیانو پریرا(سپاهان):با زدن 2 گل ،11 گله شد و از عوامل تقلیل فاصله اش تا صدر جدول به یک امتیاز بود. پریرا سال گذشته هم شاگرد فرکی در فولاد بود.



مهدی طارمی(پرسپولیس):بهترین بازیکن پرسپولیس در لیگ چهاردهم، گل برد تیمش به پیکان را زد و7 گله شد تا پرسپولیس بین 17 گلزن برتر لیگ نماینده داشته باشد.

 



مجتبی شیری(راه آهن):2 گلی که به سایپا زد باعث شد تا این تیم برای بقا امیدوار شود. شیری در بازیهای امسال لیگ کمتر به بازی گرفته شده بود.



مردانی چون: امین منوچهری(راه آهن)، مایکل اومانیا(پرسپولیس)، امیدعالیشاه(پرسپولیس)، احسان حاج صفی(سپاهان)، لئوناردومساریچ(فولاد)، محرم نویدکیا(سپاهان) و ابوالقاسم دهنوی(ذوب آهن) بعد از مردان نامبرده فوق لایق حضور در این عرصه بودند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار