همراه اول
17. ارديبهشت 1394 - 10:09   |   کد مطلب: 23534
عضو سابق تیم ملی هندبال بانوان در تجمع ورزشکاران بسیجی مقابل دفتر سازمان ملل:
ورزشکاران در حمایت از مردم مظلوم جهان،همیشه در میدان هستند
ورزشکاران در حمایت از  مردم مظلوم جهان،همیشه در میدان هستند
نعمیه شمیشری عضو سابق تیم ملی هندبال بانوان، گفت: برای ورزشکاران میدان مبارزه، فقط میادین ورزشی نیست، آمده ایم تا در میدان مبارزه با استکبار و حمایت از مردم مظلوم یمن نیز حضوری قوی داشته باشیم .

صبح امروز تجمع ورزشکاران بسیجی زن و مرد در حمایت از مردم مظلوم یمن، به ویژه زنان و کودکان یمنی، مقابل دفتر سازمان ملل در تهران با حضور جمعی از مسئولین ورزش، مسئول بسیج ورزش زنان، رییس سازمان بسیج ورزش کشور و نمایندگان هیئت های ورزشی هندبال، بستکبال، تیراندازی، جانبازان و معلولین، بیلیارد، ورزش همگانی و محلات، ورزش بسیج تهران بزرگ برگزار شد.

داوود آذرنوش مسئول سازمان بسیج ورزش، در گفت وگو با خبرنگار طنین یاس، می گوید: امروز جامعه ورزش کشور اعم از بانوان و آقایان ورزشکار و مسئولین ورزش کشور در محکومیت جنایات آل سعود در این تجمع شرکت کرده اند و خواستار توقف جنایات جنگی علیه مردم مظلوم یمن هستند.

وی در ادامه با اشاره به بیان بنیان گذار جمهوری اسلامی، می افزاید: موجودیت جمهوری اسلامی دفاع از مظلوم در عالم است و این هدف را تا  "مازنده ایم"  دنبال می کنیم.

حضور ورزشکاران معلول بر روی ویلچر در ردیف اول تجمع کنندگان، در کنار سایر هیئت های ورزشی جلو ه ای ویژه دارد. ورزشکارانی که با وجود معلولیت، برای دفاع از کوکان و مردم بی دفاع یمن خود را به این تجمع رسانیده بودند و مشت های گره کرده شعارهای " مرگ بر آل سعود"، " مرگ بر آمریکا" و " جنایات در یمن را متوقف کنید" ، " کشتار کودکان در یمن را متوقف کنید" سر می دادند.

"طاهره علی آبادی"  مسئول بسیج ورزش زنان کشور و جمعی از  بانوان ورزشکار، نیز حضور دارند، وی در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه اقشار مخلتف مردم حمایت خود را از  مردم مظلوم یمن به ویژه زنان و کودکان مظلوم یمنی اعلام کرده اند، گفت:  جامعه زنان ورزشکار بسیجی نیز در کنار سایر آحاد مردم با شرکت در این تجمع ضمن اعلام انزجار خود را از سکوت بین المللی در قبال جنایات آل سعود، حمایت خود را از زنان و کودکان یمنی اعلام می کنند.

وی با بیان اینکه همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند ما غمخوار ملت های جهان هستیم، هر کجا که بر ملتی به ویژه ملت مسلمان چون مردم غزه، لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و یمن، ظلم و ستمی شود، ساکت ننشسته و با محکومیت این جنایات موجودیت خود را در جهان با حمایت از این مردم نشان می دهیم.

این مسئول وزش بسیج، حمایت از مظلومین را یک نوع ثواب دانست و گفت: آل سعود با این جنایاتی که مرتکب شده است قطعا سقوط خواهد کرد و " آل سقوط" نامیده می شود.

نعیمه شمشیری عضو سابق تیم ملی هندبال نیز با اشاره به این بیت از سعدی شیرازی ( بنی آدم اعضای یک پیکرند / که در آفرینش ز یک گوهرند/ چو عضوی به درد آورد روزگار/ دگر عضوها را نماند قرار ... گفت: بی تفاوت بودن نسبت به جنایت علیه بشریت در هر کجای عالم از انسانیت به دور است.

وی در ادامه با بیان اینکه بر مسلمانان فرض است که هر کجا صدای مظلومی را شنیدند به حمایت از مظلوم سکوت نکنند، افزود: برای ورزشکاران میدان مبارزه، فقط میادین ورزشی نیست، آمده ایم تا در میدان مبارزه با استکبار و حمایت از مردم مظلوم نیز حضوری قوی داشته باشیم .

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار