همراه اول
28. ارديبهشت 1394 - 8:48   |   کد مطلب: 23660
ورزش اصلی ترین عامل در جلوگیری از بیماری کبد
قهرمان مسابقات دوومیدانی پیوند اعضای کشور با اشاره به کنترل تمامی بیماری با انجام ورزش، گفت: ورزش می تواند یکی از اصلی ترین عوامل در جلوگیری از بیماری کبد باشد.

 

رضا شادکام در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش؛ با تقدیر از خانواده خود در تشویق وی به حضور دوباره در صحنه ورزش، اظهارداشت: اصلی ترین نقش به منظور بازگشت من به صحنه ورزش حرفه ای را خانواده ام ایفا کرده اند.

وی افزود: قبل از انجام عمل پیوند اعضا چندین سال در سطح فوتبال باشگاهی فعالیت داشتم، اما پیوند کبد به هیچ عنوان باعث فاصله گرفتنم از ورزش نشد.

قهرمان دو ومیدانی ورزشکاران پیوند اعضا کشور اظهارکرد: در این دوره از زندگی با توجه به استفاده از تجارب خود و بقیه دوستان، سایر بیماران را نیز به حضور در عرصه های گوناگون ورزشی ترغیب کردم.

شادکام عنوان داشت: در سال های اخیر تمامی تلاش خود را در زمینه مشاوره افراد به منظور کنترل بیماری کبد ارئه کرده و در کنار این مهم آن ها را به انجام ورزش نیز سفارش کرده ام.

وی با اشاره به اینکه حریفان خود در آرژانتین را شناخته است، مهمترین هدف خود را کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات عنوان کرد.

قهرمان دو ومیدانی ورزشکاران پیوند اعضا کشور  در بخش دیگری از سخنانش گفت: قبل از حضور در مسابقات قهرمانی کشور متاسفانه دچار مصدومیت شدم، که این مورد نیز با یک برنامه ریزی دقیق و تمرینات مناسب به خوبی برطرف شد.

شادکام در پایان خاطرنشان کرد: در بخش یک صد متر توانستم در زمان بهتری از رکورد تعیین شده به خط پایان برسم و در 200 متر نیز نزدیک به رکورد ورودیه تیم ملی، به قهرمانی دست یافتم که مورد تایید کمیته فنی مسابقات قرار گرفت.

لازم به ذکر است مسابقا قهرمانی کشور روز شنبه با درخشش ورزشکار همدانی در شیراز به کار خود پایان داد.

گفتنی است، تیم ملی پیوند اعضا کشورمان خود را به منظور حضور در مسابقات جهانی که شهریور ماه امسال در کشور آرژانتین بر گزارمی شود آماده می کند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار