همراه اول
31. ارديبهشت 1394 - 10:36   |   کد مطلب: 23697
برگزاری لیگ دوچرخه سواری استانی با نام محمد رضا قادری در همدان
به ابتکار هیئت دوچرخه‌سواری همدان رقابت‌های استانی لیگ دوچرخه سواری با نام محمدرضا قادری برگزار می‌شود.

علی ثقفی در گفت و گو با خبرنگار همدان ورزش، اظهارداشت: در این لیگ دوچرخه سواری استان، تیم‌هایی از استان‌های کرمانشاه، کردستان، لرستان، مرکزی و زنجان به عنوان تیم‌های میهمان به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این لیگ شرکت می‌کنند.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان همدان افزود: در سال گذشته این رقابت‌ها به نام و یاد محمدرضا قادری قهرمان دوچرخه‌سواری استان که هم اکنون با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند برگزار گردید.

وی اظهارکرد: این دوره از مسابقات استانی همدان در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار خواهد شد.

ثقفی در مورد نام گذاری لیگ استانی امسال نیز گفت: دومین دوره لیگ دوچرخه‌سواری استان در سال جاری با همین نام برگزار خواهد شد.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان همدان هدف از این اقدام را ایجاد انگیزه‌ مضاعف برای بهبودی این ورزشکار ارزنده دوچرخه‌سواری و معلم ورزش استان عنوان کرد.

وی عنوان داشت: لیگ استانی محمد رضا قادری از روز جمعه با حضور ورزشکاران این رشته کار خود را آغاز خواهد کرد.

ثقفی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت های این هیئت در سال گذشته، اظهارکرد:  سال گذشته نیز هشت همایش همگانی دوچرخه‎سواری در همدان برگزار شد.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان همدان افزود: این فعالیت‌ها در بخش همگانی در سال 1393 مشتمل بر برگزاری همایش‌ها، مسابقات استعدادیابی و مدارس دوچرخه‌سواری بوده است.

وی با اشاره به زمان برگزاری این همایش ها، گفت: همایش‌های دوچرخه‎سواری استان همدان به مناسبت‎های مختلف از جمله هفته تعاون، روز جهانگردی، هفته گردشگری، هفته دفاع مقدس و هفته نیروی انتظامی برگزار گردیده است.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان همدان تصریح کرد: در سال گذشته هیات دوچرخه‌سواری اقدام به برگزاری 3 مرحله مسابقه استعدادیابی کرد، که در مجموع 113 نفر ورزشکار در این مسابقات حضور یافتند.

ثقفی اضافه کرد: 87 نفر از این تعداد را آقایان و مابقی را بانوان تشکیل می‎دادند.

وی  در پایان با اشاره به تاسیس مدرسه دوچرخه سواری در همدان، خاطرنشان کرد: این مدرسه در دو بخش آقایان و بانوان تاسیس شد که در گام نخست 48 ورزشکار آقا و 28 ورزشکار بانو در این مدرسه ثبت‎نام کردند.

انتهای پیام/

 
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار