همراه اول
4. خرداد 1394 - 13:00   |   کد مطلب: 23735
معاون جوانان اداره کل ورزش جوانان از برگزاری جشنواره جوان برتر در همدان خبر داد و گفت: شهید محمود شهبازی به عنوان شهید شاخص در راستای معرفی الگویی مناسب برای جوانان نیز در هفته جوان معرفی می شود.

اسداله ربانی مهر در گفت و گو با خبرنگار همدان ورزش،از اجرای 50 بیش از برنامه متنوع و 22 مراسم جشن در هفته جوان خبر داد و گفت: روز دوشنبه هفته آینده با حضور مسئولان ارشد استانی از 12 جوان برتر همدان در جشنواره جوان برتر تقدیر به عمل می آید.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری سازمان های مردم نهاد اجرایی می شوند، اظهار کرد: امسال این اداره کل به معرفی شهیدی 24 ساله که محمود شهبازی نام دارد و از سرداران گمنام هشت سال دفاع مقدس است می پردازیم.

معاون جوانان اداره کل ورزش جوانان افزود: این شهدی بزرگوار افتخارات بسیاری چه در دانشگاه علم و صنعت و چه در جبهه های جنوب و غرب داشته که کمتر کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

ربانی مهر تصریح کرد: هفته جوان فرصت مناسبی برای معرفی شهید شهبازی به عنوان شهید شاخص است، تا الگوی خوبی برای جوانان معرفی کرده باشیم.

 

وی از همکاری27 موسسه از سازمان های مردم نهـاد جوانان و آل طاها از موسسات فعال حوزه فرهنگی در اجرای برنامه های هفته جوان با این اداره کل ورزش جوانان خبر داد و گفت: این برنامه ها از سوی اداره کل ورزش و جوانان و سمن ها برگزار می شود.

معاون جوانان اداره کل ورزش جوانان با بیان اینکه از ابتدای امسال ستاد ساماندهی در مرکز استان و شهرستان های آن با موضوع هفته جوان برگزار شد، عنوان کرد: در هفته نقطه از شهر همدان از جمله آرامگاه بوعلی، تپه حاج عنایت بوستان مردم، بلوار دو شهرک شهید مدنی ولیعصر مراسم جشن جوان برگزار می شود.

ربانی مهر از برگزاری هشت همایش جشن جوان در شهرستان های استان و  تقدیر از 90 جوان نمونه این شهرستان ها خبر داد و گفت: روز پنجشنبه هفته جاری نیز همایش جوانان کار آفرین با تاکید بر کسب و کار در فضای مجازی برگزار می شود.

وی مراسم تجدید بیعت جوانان با آرمان های شهدا در باغ بهشت، تهیه ویژه نامه هفته جوان با موضوع رنگین کمان جوانی، مراسم جشن روز جوان در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان مسابقه کتابخوانی، دیدار جوانان با مسئولین استان و شهرستان  فراخوان مسابقه ایده های برترجوانان و تهیه بانک اطلاعاتی نخبگان جوان فضای مجازی را از دیگر برنامه های هفته جوان در استان همدان برشمرد.

معاون جوانان اداره کل ورزش جوانان تصریح کرد: همچننی در این هفته اجرای طرح جوان کارت، کاروان شادی در سطح شهر و نور افشانی اجرای طرح کارت طلایی مشاوره با شرایط ویژه برای اولین بار، دیدار جوانان با خانواده شهدا و دیدار با خانواده جوانان موفق  و برپایی نمایشگاه و ایستگاه فرهنگی در سطح شهر نیز صورت می گیرد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار