همراه اول
14. خرداد 1394 - 10:05   |   کد مطلب: 23809
فال روزانه 14 خرداد

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که 14 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال دوستان و کسانی که دوستتان دارند تمام سال در کنارتان خواهند بود، پس لبخند بزنید و بگذارید در حضور گرم شما لذت ببرند. شور زندگی در شما باعث می شود دیگران به شما جذب بشوند. ماه اول برایتان سرشار از تفریح و موفقیت خواهد بود و سرتان حسابی گرم خواهد بود. با وجود این همه آدمی که در زندگیتان هستند، شما انجام هیچ یک از وظایف روزانه خود را فراموش نخواهید کرد. در آذر ماه عشق به سراغتان خواهد آمد. در تمامی ماه های بهار سال آینده در عشق غوطه ور خواهید بود. امسال سالی شلوغ و پر از کار و تفریح خواهد بود. خودتان را برای غافلگیری های خوشحال کننده آماده کنید.

 

فروردین

 

اگر در کارتان احساس می کنید که باید برخی هنجارها و رفتارهای قرار دادی را برای پیشرفت کار کنار بگذارید خودتان را اصلا سرزنش نکنید. گاهی لازم است افرادی مثل شما این اصول و هنجارهای دست و پاگیر کنار بگذارند تا در زمینه فعالیت حرفه ایتان پیشرفت ایجاد شود. به هر کسی اعتماد نکنید، ممکن است از حرف های خودتان بر علیه شما استفاده کنند. اگر به دنبال حل مشکلات در رابطه عاطفیتان می گردید امروز با صدای بلند فکر کنید! حرف هایی که در دلتان هستند را به عشقتان بگویید و با هم برای مشکلات راه حل بیابید. اگر مجرد هستید و کسی را دوست دارید وقت آن رسیده است که احساستان را بیان کنید.

 

اردیبهشت

 

برای این که مورد توجه مردم قرار بگیرید لازم نیست حتما نابغه باشید یا کارهای خارق العاده انجام بدهید. دست از این طرز فکر که اگر در یک ساز موسیقی تبحر کامل ندارید نباید آن را بزنید، یا اینکه اگر صدایتان در حد بهترین خواننده ها نیست نباید آواز بخوانید بردارید و هر سرگرمی یا کاری که دوست دارید را شروع کنید. هنوز تعطیلات تمام نشده است و وقت برای لذت بردن از روزهای تعطیل دارید. همراه با عشقتان به جایی بروید که ا به حال نرفته اید و با شجاعت تمام و زیباترین کلمات عشقتان را بیان کنید. این می تواند مقدمه ساز روز و شبی رمانتیک برای شما باشد. اگر امروز وقت ندارید فردا حتما این کار را انجام دهید.

 

خرداد

 

امروز احساس می کنید که به هیچ کس نمی توانید اعتماد کنید و این با حالت عادی شما در تضاد است. محض اطمینان امروز را با نزدیکانتان و کسانی که مورد اعتمادتان هستند و یا حتی به تنهایی بگذرانید، فردا روز دیگری است. در رابطه عاطفی خود احساس آزادی و راحتی نمی کنید و حس می کنید طرف مقابلتان دست و پایتان را بسته و شما را محدود کرده است. اما هر لحظه ممکن است قیام کنید و زنجیرهای دست و پایتان را پاره کنید. سعی کنید حرف دلتان را بزنید و به او بگویید که چه می خواهید و چه وقت می خواهید. دست از ترس های درونیتان از عکس العمل طرف مقابل بردارید، این کار به همین سادگی است.

 

تیر

 

امروز کمی احساساتی و نوستالژیک هستید و خاطرات گذشته ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. آیا کسی هست که باید دلش را به دست بیاورید و اشتباهاتی که در حقش کرده اید را جبران کنید؟ امروز روز خوبی برای این کار می تواند باشد. اما یادتان باشد که زیادی احساساتی عمل نکنید و قبل از هر کاری خوب فکر کنید، شاید آنقدر هم که فکر می کنید خطاکار نبوده باشید. امروز شاید زیاد حال و حوصله حرف زدن را نداشته باشید، اما برای این که از همراهی عشقتان لذت ببرید لزوما نیازی به حرف زدن نیست. دست در دست هم در سکوت قدم بزنید، حتی در سکوت هم می توان عشق و احساسات را بیان کرد. اگر مجرد هستید به ندای قلبتان گوش کنید.

 

مرداد

 

معمولا صفاتی که در دیگران نمی پسندیم نشان دهنده صفاتی است که دوست نداریم خودمان هم داشته باشیم. اگر زیادی از دیگران انتقاد می کنید امروز با بیرحمی تمام با خودتان صادق باشید. همچنین امروز مواظب باشید دهن لقی نکنید و راز کسی را برملا نکنید، چرا که برای خودتان دردسر درست خواهید کرد. جنبه رمانتیک زندگیتان با طوفانی از احساسات همراه خواهد بود. شما ممکن است ناگهان از خشم شدید به شادی بی دلیل تغییر حالت بدهید، اما کنترل احساستان را باید یاد بگیرید. اگر می خواهید یک رابطه عاطفی پایدار داشته باشید باید یاد بگیرید که وضعیت روحی نسبتا پایداری داشته باشید، و در کنار سلامت جسمیتان به سلامت روانتان نیز اهمیت بدهید.

 

شهریور

 

امروز کمی روز دلگیری به نظر می رسد و برخی مسائل خانوادگی ممکن است باعث ناراحتی شما بشوند. طی چند سال گذشته زیاد به وضعیت خانه تان اهمیت نداده اید و تعمیرات مورد نیاز را پشت گوش می اندازید، دیگر وقت آن رسیده است که به این کارها رسیدگی کنید. حالا که در تعطیلات به سر می برید بهترین موقع برای انجام این کار می تواند باشد. وقت آن رسیده است برخی قوانین دست و پا گیری که برای رابطه خودتان با عشقتان گذاشته اید را کنار بگذارید و تسلیم عشق شده و با جریان پیش بروید. با بیان احساستان و افکارتان به طور صادقانه عکس العمل مورد نظرتان را از طرف مقابل خواهید گرفت.

 

مهر

 

امروز به نظر می رسد کمی آشفته هستید. تنها یک نفر می تواند شما را تا به این حد عصبانی کند و آن شخص خود شما هستید. امروز می تواند روز درگیری شما با وجدانتان باشد، در نهایت ممکن است در دیدگاه شما تغییراتی به وجود بیاید. به احتمال زیاد از این به بعد یاد خواهید گرفت که کلماتتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید. امشب برای شما شبی سرشار از انرژی خواهد بود. اگر تا الان کسی را به خانه تان دعوت نکرده اید همین الان تلفن را بردارید و یک مهمانی راه بیندازید. همراهی با دوستان و کسانی که دوست دارید به شما آرامش بسیاری خواهد بخشید و همچنین به نزدیک شدنتان به همسرتان نیز کمک خواهد کرد.

 

آبان

 

امروز برای شما روز تفکر است. به تکنیک ها و روش ها و راه های مختلف برای گسترش و توسعه کارتان فکر خواهید کرد. شاید این همه نوآوری و خلاقیت را در کارتان مورد استفاده قرار ندهید و تغییرات بزرگی در فعالیت های خودتان انجام ندهید، اما ذهنتان درگیر این افکار خواهد بود. همیشه برای کار وقت هست، حالا که تعطیل هستید به خودتا یک استراحت اساسی بدهید و با دوستانتان بیرون بروید و از یک شب پر هیجان لذت ببرید. اگر می خواهید رابطه تان با عشقتان خوب برود یادتان باشد که باید با هم در مورد کوچکترین مشکلات هم حرف بزنید و نگذارید به مرور زمان به مشلاتی بزرگ تبدیل شوند. شما از قدرت کلمات آگاه هستید، پس آنها را به دقت انتخاب کنید.

 

آذر

 

شاید دوستانتان از شما بخواهند که دست از تکروی برداشته و بیشتر با آنها همکاری و همراهی کنید و این شما را ناراحت خواهد کرد. آنها از خودداری شما از شرکت در کارهای گروهی زیاد خوششان نمی آید. دیگر همه به سرکشی شما پی برده اند و این ممکن است روی روابط شما در آینده تأثیر بگذارد. پس قبل از هر اقدامی خوب فکر کنید. اگر متأهل هستید با عشقتان به زیبایی سخن بگویید و دل او را به دست بیاورید تا روزی خوب را با هم بگذرانید، شما خیلی خوب می دانید که با حرف هایتان می توانید دنیا را به او هدیه کنید. اگر هم مجرد هستید چشم هایتان را خوب باز کنید، فرصت ها در انتظارند.

 

دی

 

امروز از آن روزهایی نیست که بتوانید هر کاری که دلتان می خواهد را انجام دهید. در واقع شاید بتوان گفت برعکس، محدود هم خواهید بود. کمبود منابع مالی و یا نقص فنی در چیزهایی که لازم دارید شما را محدود خواهند کرد و انجام کارهایی که دلتان می خواهد و تفریحاتی که دوست دارید شاید برایتان مقدور نباشند. پس از ماندن در خانه و در کنار عشقتان لذت ببرید، امروز این بهترین کار ممکن برای شما خواهد بود. با همدیگر یک غذای خانگی یا کیک خوشمزه درست کنید و از لحظه های با هم بودن لذت ببرید. اگر احساس محدودیت به شما فشار آورده است مواظب باشید این خشم را به همسرتان منتقل نکنید، او هیچ تقصیری ندارد.

 

بهمن

 

شما فردی لجباز هستید و این شما را در انجام فعالیت های گروهی کمی ضعیف می کند مگر این که مدیریت گروه را به عهده داشته باشید و بقیه مجبور باشند حرف شما را گوش کنند. اگر افکار مربوط ه گذشته ذهنتان را مشغول کرده اند شاید این نشانه ای است که می گوید باید به آنها رسیدگی کنید. اما یادتان باشد که در فکر کردن به گذشته ها و خاطرات زیاده روی نکنید. امشب را در خانه و در آرامش بگذرانید. اگر مجرد هستید و انتخاب های زیادی پیش رو دارید بهتر است فعلا دست نگه دارید و در ابتدا مسائل مربوط به گذشته را فیصله بدهید، سپس راهتان را به سوی یافتن نیمه گمشده خود ادامه دهید.

 

اسفند

 

مقابله با تغییرات چه نفعی به حالتان دارد؟ همه می دانند که شما به سادگی با تغییرات کنار نمی آیید، اما باید بدانید که متأسفانه زندگی همین است و نمی توان در مقابل تغییرات ایستاد. با این حال خیلی هم ناتوان نیستید و اگر روی موج تغییرات موج بازی کنید زندگی ثبات بیشتری خواهد داشت. به جای این که همیشه با تغییرات مقابله کنید آنها را با آغوش باز بپذیرید. امشب یک مهمانی در خانه تان ترتیب دهید و از مصاحبت دوستان و نزدیکانتان لذت ببرید. دست از سانسور کردن خودتان برداشته و افکار و احساساتتان را با کسی که دوست دارید در میان بگذارید. این به نزدیکی بیشتر شما کمک قابل توجهی خواهد کرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار