همراه اول
19. خرداد 1394 - 12:11   |   کد مطلب: 23850
گزاره برگ ملى سند اقتدار و غرور ایران است/ نباید خون شهداى هسته اى و غواص پاىمال شود
نایب رییس فدراسیون تیراندازی کشور گفت: گزاره برگ ملى یک سند روشن براى ادامه مذاکرات بر اساس خواسته ملت است.

طاهره على آبادى نایب رییس فدراسیون تیراندازى کشور در گفت و گو با خبرنگار همدان ورزش گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبرى باید عزت و غرور ملى دز جریان مذاکرات حفظ شود و پرچم عزت و سرافرازى را حفظ کنیم.

طاهره على آبادى افزود: از تیم مذاکره کننده درخواست داریم تا ضمن حفظ اقتدار کشور، مقتدرانه با نرمشی قهرمانانه برای دفاع از حقوق ملت وارد میدان شوند.

علی آبادی ادامه داد؛ اگر مذاکرات با حفظ اقتدار و عزت ملت که چشم انداز 36 ساله این ملت است حفظ شود دستاورد بزرگی است اما اگر دقت نکنیم نه تنها عزت نمی آورد بلکه ذلت است .

وى با بیان اىنکه ورزشکاران به نوبه خود سعى مى کنند با تلاش و پشتکار براى کشور افتخار آفرىنى کنند، ادامه داد: تیم مذاکره کننده نیز باید به همین روش عمل کند.

علی آبادی با اشاره به اینکه شهدای غواص اخیر نمونه بارز شهدای ورزشکار ما هستند تاکید کرد: باید کارى کرد که خون شهداى هسته اى و شهدای ورزشکار غواص که اخیرا تفحص شدند پایمال نشود.

نایب رییس فدراسیون تیراندازی با اشاره به تناسب فکری که بین نرمش قهرمانانه و ورزشکاران وجود دارد گفت: ورزشکاران تمام تلاش خود را برای به رخ کشیدن اقتدار کشورشان به تمامی جهان خواهند کرد .

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار