همراه اول
21. خرداد 1394 - 10:31   |   کد مطلب: 23873
پرتاب گر همدانی قهرمان مسابقات دو و میدانی کارگران جهان شد
در چهارمین دوره مسابقات جهانی ورزش های کارگری داریوش ولی نیا جو پرتاب گر خوب استان در پرتاب وزنه به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش همدان ورزش؛ چهارمین دوره مسابقات جهانی ورزش های کارگری از 18 خرداد به میزبانی لینیانوی ایتالیا آغاز شده و تا 24 خرداد ماه به طول می انجامد.

دو و میدانی کاران ایران با ترکیب 6 ورزشکار در بخش آقایان و 3 ورزشکار در بخش بانوان در چهارمین روز از مسابقات جهانی به مصاف حریفان خود از 18 کشور جهان رفتند و بعد از تلاشی جانانه اولین مدال های کاروان ایران را بدست آوردند.

تیم ملی دو و میدانی کارگران ایران در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کارگران جهان2015 ایتالیا، با کسب 5 طلا، 2 نقره و 2 برنز کاروان ایران را طلا باران کرد.

در این مسابقات داریوش ولی نیا جو پرتاب گر خوب استان در پرتاب وزنه، با پرتاب 53 متر در میان 13 شرکت کننده مدال طلای این دوره از مسابقات را بدست آورد.

کاروان اعزامی ورزش کارگری ایران با 47 ورزشکار مرد و 16 ورزشکار زن در رشته‌های والیبال‌ساحلی‌آقایان،‌ والیبال‌سالنی‌بانوان،‌ فوتبال، دوومیدانی آقایان، دوومیدانی بانوان، کشتی فرنگی و ساحلی و جودو به این مسابقات اعزام شده است.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار