همراه اول
25. خرداد 1394 - 12:37   |   کد مطلب: 23899
هفته دوازدهم مسابقات پرش با اسب استان همدان برگزار شد
رئیس هیئت سوارکاری استان همدان گفت: دوازدهمين هفته از سری مسابقات ليگ پرش با اسب تقويم ورزشی هيئت سواركاری استان همدان برگزار شد.

سید وحید برقعی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به برگزاری هفته دوازدهم مسابقات پرش با اسب استان همدان اظهار داشت: طبق تقویم ورزشی هیئت سوارکاری استان همدان هفته دوازدهم مسابقات پرش با اسب استان برگزار شد که در این هفته سوارکاران باشگاه های ابن سینا، اکباتان صدرا و آذرخش حضور داشتند.

وی افزود: در پايان رقابت های اين هفته در رده سنی زير ۱۸ سال برای نخستین بار صادق ضرغامي با اسب دايان از باشگاه سواركاری صدرا بدون خطا مسير مسابقه را پشت سر گذاشت تا براي نخستین بار در جايگاه اول این مسابقات قرار بگيرد و به عنوان چهره هفته دوازدهم معرفی شود.

رئیس هیئت سوارکاری استان همدان با اشاره به سایر نتایج این مسابقات گفت: همچنین فرزاد سهیل قاسمی با اسب شازده و مهدی شعبانی با اسب کارمن هر دو از باشگاه سوارکاری اکباتان به تربیب در جایگاه دوم و سوم رده سنی زیر ۱۸ سال قرار گرفتند.

سوارکاری

برقعی با بیان اینکه مسابقات اسب های زایچه ایران برای اولین بار در این هفته در تقویم هیئت ورزشی سوارکاری استان همدان برگزار شد، بیان کرد: مهدی صمدی با اسب نسترن و رضا شكري با اسب شازده هر دو از باشگاه سوار كاری ابن سينا در رتبه های اول و دوم این مسابقات قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: همچنین مهدي حمزه ايي با اسب آرش از باشگاه سوار كاری آذرخش در رتبه سوم جا خوش کرد.

رئیس هیئت سوارکاری استان همدان با اشاره به قضاوت این مسابقات گفت: محمد فرزانه فر سرداور این مسابقات به همراه عليرضا سوادلی و مهيار كسائی داوران و عباس محمدی سركلانتر رقابت های هفته دوازدهم مسابقات پرش با اسب استان بودند.

برقعی با اشاره به باشگاه های سوارکاری همدان بیان کرد: هفت باشگاه و مرکز پرورش اسب به نام های باشگاه سوارکاری آذرخش، باشگاه سوارکاری ابن سینا، باشگاه سوارکاری اکباتان، باشگاه سوارکاری ایثار، باشگاه سوارکاری آنادانا و باشگاه سوارکاری شبدیز از باشگاه ‌های همدان هستند.

وی یادآور شد: همچنین در شهرستان رزن مزرعه دیمور، باشگاه سوارکاری فرشید در ملایر و یک باشگاه نیز در مجموعه علیمردیان نهاوند فعال هستند و اسدآباد، بهار و تویسرکان نیز به دنبال توسعه این ورزش هستند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار