همراه اول
26. خرداد 1394 - 9:19   |   کد مطلب: 23902
از سوی جودوکار بسیجی همدانی انجام شد:
اهدای مدال مسابقات جهانی به رهبر معظم انقلاب
اهدای مدال مسابقات جهانی به رهبر معظم انقلاب
مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان بهار گفت: جودوکار بسیجی همدانی و دارنده مدال برنز جهان، این نشان قهرمانی را به رهبر معظم انقلاب هدیه کرد.

به گزارش همدان ورزش؛ علیرضا کریمی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: علیرضا کریمی ناصر از قهرمانان بسیج ورزشکاران استان همدان در مراسمی مدال جهانی جودو خود را تقدیم مقام معظم رهبری کرد.

وی اضافه کرد: این جودوکار ملی پوش در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه کشور با مقام معظم رهبری اقدام به این حرکت معنوی کرد.

کریمی ناصر در این خصوص گفت: پس از کسب مدالم در مسابقات جهانی آرزویم این بود که این مدال را از نردیک تقدیم رهبری کنم و با هماهنگی صورت گرفته دیروز خدمت ایشان رسیدم و پس از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت ایشان مدالم را تقدیم رهبر عزیزم کردم.

این قهرمان ارزنده جودو کشور خاطرنشان کرد: بهترین لحظه عمرم زمانی بود مدال جهانی خود را تقدیم رهبر معظم انقلاب کردم و خوشحالم که چفیه ایشان را به عنوان تبرک دریافت کردم.

وی خاطرنشان کرد: این مدال را در مسابقات جهانی اسپانیا به دست آوردم و هدیه ناقابلی بود که به رهبر انقلاب تقدیم کردم تا ایشان خوشحال شوند اما به خاطر رهبرم حاضرم جانم را هدیه کنم.

گفتنی است؛ آذرماه سال 1391 نیز فتح الله فریدی وثوق دیگر جودوکار بسیجی استان همدان مدال برنز جهانی خود را به رهبر معظم انقلاب اعطا کرده بود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار