همراه اول
28. خرداد 1394 - 8:44   |   کد مطلب: 23923
سرمربي تيم فوتبال پاس همدان:
در تمامي پست‌ها نياز به تغيير داريم
در تمامي پست‌ها نياز به تغيير داريم
سرمربي تيم فوتبال پاس همدان گفت: براي فصل جديد اسكلت تيم را حفظ خواهيم كرد.

"داوود مهابادي" امروز در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)_منطقه همدان، اظهار كرد: در تمامي پست‌ها به تغيير نياز داريم اما 60 درصد بازيكنان فعلي را حفظ مي‌كنيم تا تيم با برطرف كردن نقاط ضعف با قدرت و صلابت بيشتر در فصل جديد حاضر شود.

 

مهابادي با بيان اينكه قرارداد بيشتر بازيكنان به اتمام رسيده است، افزود: با مديريت باشگاه صحبت‌هايي شده و اميدوارم بازيكنان مدنظر جذب شوند و نفرات فصل قبل هم كه انتظارات را برآورده كردند با باشگاه ادامه همكاري دهند.

 

سرمربي پاس همدان گفت: امسال با وسواس بيشتري در فصل نقل و انتقالات حاضر مي‌شويم. چند گزينه مدنظر داريم كه اگر باشگاه موفق به جذب آنان شود دغدغه‌هايمان كمتر خواهد شد.

 

وي يادآور شد: هدف ما رفع ضعف‌های فصل قبل و حضور قدرتمند در لیگ امسال است.

 

مهابادي با اشاره به اینکه هنوز تکلیف چگونگی برگزاری لیگ یک مشخص نیست، گفت: پیشنهاد ما برگزاری مسابقات در دو گروه است چرا که در دوره های قبلی هم این تجربه به انجام رسیده است در حالیکه اگر مسابقات در یک گروه باشد، فرسایشی و اداره آن سخت خواهد شد.

 

وی درباره ادعایی مبنی بر استفاده از بازیکنان بومی گفت: بارها اعلام کرده‌ام که اولویت با بازیکنان بومی است و در شرایط برابر بازیکن بومی را به غیر بومی ترجیح می‌دهم اما اگر بازیکنی از همدان در حد بازیکنی که مدنظرم هست، نباشد غیربومی جذب می‌شود.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار