همراه اول
5. تير 1394 - 21:35   |   کد مطلب: 24003
رزمی‌کاران همدان شعار «جامعه‌ای سالم عاری از موادمخدر» را فریاد زدند + تصاویر
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی همدان از برگزاری همایش همگانی «جامعه‌ای سالم عاری از موادمخدر» در پارک 48 هکتاری همدان همزمان با هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

به گزارش همدان ورزش؛ ظهر امروز و همزمان با هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر جمعی از رزمی‌کاران همدانی در یک همایش همگانی مقابله با پدیده شوم اعتیاد را خواستار شدند.

در این همایش که در بلوار ارم و محوطه باز پارک 48 هکتاری همدان برگزار شد 200 رزمی‌کار در سبک‌های مختلف با لباس‌های ورزشی حضور داشتند و شعار «جامعه‌ای سالم عاری از موادمخدر» را فریاد زدند.

در حاشیه این مراسم حمیدرضا گلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در حال حاضر هیئت‌های رزمی استان 42 سبک فعال دارند که شامل کیک‌بوکسینگ، دفاع شخصی و قوه الرمی، نینجا، هاپکیدو، شوت بوگسینگ، های فول کنتاک، سامبو، آیکیدو، نین جو تسو می‌شوند.

وی افزود: ورزشکاران در این سبک‌ها زیر نظر مربیان آموزش‌های لازم را فراگرفته و در سال‌های اخیر به موفقیت‌های زیادی هم دست پیدا کرده‌اند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی همدان یادآور شد: با برنامه‌ریزی انجام شده به دلیل تنوع سبکی که در هیئت وجود دارد این فرصت برای جذب بیشتر علاقه‌مندان به رشته‌های رزمی فراهم شده و در کنار ورزش به مسائل فرهنگی هم توجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای فرهنگی حضور رزمی‌کاران با لباس‌های متحدالشکل در اماکن عمومی است، تصریح کرد: این اتفاق ضمن تشویق نوجوانان و جوانان به فعالیت در این رشته‌ها خود یک تبلیغ برای دعوت آحاد مردم به ورزش همگانی و حرفه‌ای است.

گلی‌پور ادامه داد: به مناسبت روز مبارزه با مواد مخدر با همکاری و مشارکت مدیریت مبارزه با مواد مخدر استان این برنامه فرهنگی، ورزشی تدارک دیده شد که با واکنش‌ بسیار خوب مردم همراه بود.

وی با اشاره به اینکه نقش ورزش در جلوگیری از آلودگی جوانان به مواد مخدر بسیار پررنگ است خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که کم‌هزینه‌ترین و مهمترین راه پیشگیری و درمان اعتیاد ورزش است.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی همدان افزود: در این بین ورزش‌های رزمی که آرامش و اعتماد به‌نفس خاصی را به ارمغان می‌آورد در رسیدن به این هدف کمک بزرگی خواهد کرد.

فارس

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار