همراه اول
8. تير 1394 - 10:41   |   کد مطلب: 24039
مدعیان حقوق بشر، اصلی ترین استفاده کنندگان سلاح شیمیایی علیه مردم بی پناه هستند
بوی حادثه می آید، آن گاه که شهر در خود می لرزد، آسمان فرو می ریزد، دیوارهای شهر آوار می شود، و عنکبوت های شهر سکوت ابدی اش را سرفه می کند، مسموم می شود، بر خاک می غلتد. شهر جان می دهد.

«علیرضا شمسی پور» در گفت و گو با خبرنگار همدان ورزش، به مناسبت روز هشتم تیرماه سالروز مبارزه با سلاح های شیمایی و میکروبی، گفت:  دنیای غرب خود سازند، فروشنده و از اصلی ترین استفاده کنندگان سلاح شیمیایی علیه مردم بی پناه هستند.

 

وی اظهار کرد: با این وجود با ظاهرسازی، باطن شیطانی خود را پنهان کرده و حرف از حقوق بشر می زنند، در حالی که هم اینان بودند که در جنگ هشت ساله عراق علیه ایران، با حمایت از رژیم بعث عراق و فروختن سلاح های شینایی و میکروبی به آن رژیم خائن، دست به جنایات وحشتانکی علیه مردم بی پناه ایران اسلامی زدند.

 

رئیس هیئت تیراندازی همدان افزود: این مدعیان حقوق بشر تنها از این سلاح های علیه مردم کشورهای دیگر بلکه وقتش هم برسد و پای منافع خود را در خطر ببنید علیه مردم خود نیز استفاده می کنند همچنان که صدام با بمباران شیمیایی حلبچه، پنج هزار نفر از مردم خود را با بمباران شیمیایی از بین برد.

 

شمسی پور عنوان کرد: این مدعیان دروغین حقوق بشر امروز نیز آل سعود، گروه های تروریسی در سوریه و داعش را به سلاح های وحشتناک شیمیایی و میکروبی تجهیز می کنند تا آنان علیه مردم و به  ویژه زنان و کودکان یمنی، سوریه ای و عراقی استفاده کنند.

 

وی گفت: آمریکا، اسرائیل و انگلیس خود از سرمداران استفاده از سلاح های شیمیایی هستند و به وقتش اگر عربستان و گروه های تروریستی با آنان همراهی نکنند، آنان را نیز نابود خواهند کرد.

 

 با تأکید بر اینکه این مدعیان حقوق بشر ظاهرسازی می کنند و با تبلیغات رسانه ای به دبنال فریب افکار عمومی جهان هستند، از مذاکره کنندگان و مسئولان کشور خواست هیچ گاه فریب سیاه نمایی های دولت های دروغین مدعی حقوق بشر را نخورند چرا که در این صورت ایران اسلامی را به خطر انداخته اند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار