همراه اول
9. تير 1394 - 9:12   |   کد مطلب: 24047
واکنش تند ورزشی نویسان همدان به غیربومی سواری باشگاه پاس!
شماری از ورزشی نویسان استان همدان نسبت به ادامه روند حضور غیربومی ها در کابینه تیم پاس برای فصل تازه مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور واکنش نشان دادند.
 

به گزارش "همدان فوتبال"، گروهی از خبرنگاران ورزشی استان همدان در فضای مجازی ضمن انتقاد از شیوه مدیرعامل پاس در بکارگیری نیروهای غیربومی در کادر فنی، این اقدام را بی احترامی به بومی ها دانستند.

 

انتخاب مجدد نفرات غیربومی در کادر فنی و سرپرستی تیم منجر به انتقادهای تند ورزشی نویسان شد و حتی قرار است به زودی با استاندار و سایر اعضای هیات مدیره دیدار حضوری داشته و مسایلی را مطرح کنند.

 

آنها معتقدند هر اندازه که ثبات مهابادی در راس کادر فنی می تواند موثر باشد اما چه لزومی دارد در استانی که مملو از مربیان بومی و سرپرست است، از غیربومی ها استفاده شود.

 

ورزشی نویسان قرار است به زودی ضمن انتشار دلایل انتقاد خود از این شیوه مدیریتی باشگاه پاس، شرایط فصل جدید را برای فوتبالدوستان همدانی از طریق رسانه های مختلف تحت پوشش خود به نقد بکشانند.

 

تاکید آنها بر این است که یکسال حمایت همه جانبه از تیم پاس داشتند تا بلکه به لیگ برتر صعود کند اما نشد. امسال قبل از هرگونه حمایتی باید ایرادات و اشتباهات باشگاه برطرف شود نه اینکه سریال خطاهای گذشته بازهم ادامه یابد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار