همراه اول
16. تير 1394 - 13:41   |   کد مطلب: 24118
در رقابت با بهترین‌های جهان موفق به کسب مدال طلا شدم
جام بزرگ گفت: از عملکردم بسیار راضی هستم، چرا که هم توانستم مقابل بهترین‌های دنیا موفق شوم و به مدال طلا برسم و هم رکورد ایران را که متعلق به خودم بود به میزان ۳/۳ امتیاز ارتقا دهم.

به گزارش همدان ورزش؛  مه لقا جام بزرگ پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های تیراندازی ۵۰ متر دانشجویان جهان در کره‌جنوبی اظهار کرد: از عملکردم بسیار راضی هستم، چرا که هم توانستم مقابل بهترین‌های دنیا موفق شوم و به مدال طلا برسم و هم رکورد ایران را که متعلق به خودم بود به میزان ۳/۳ امتیاز ارتقا دهم.البته صرفا فکر نمی کردم به مدال طلا برسم با این حال توقع رفتن روی سکو را از خودم داشتم و خوشحالم که در نهایت توانستم خوش رنگ‌ترین مدال را بدست بیاورم.

وی با اشاره به سطح بالای این رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: بسیاری از رکورد داران المپیک و همچنین قهرمانان جهان در این رقابت‌ها حضور داشتند و به این خاطر که فاصله زیادی تا المپیک ریو باقی نمانده، همه با قدرت در بازی‌های دانشجویان جهان حاضر شده‌اند. به نظرم سطح رقابت‌ها واقعا بالا بود و خوشحالم که تیم تیراندازی ایران عملکرد خوبی در این رقابت ها داشت.

عضو تیم ملی تیراندازی در پایان گفت: از مسئولان توقع خاصی ندارم، فقط از آنها می‌خواهم رشته تیرانداز ی را بیشتر حمایت کنند چرا که این رشته مدال آور است و قابلیت زیادی برای رشد در ایران دارد و با نتایج خوبی هم که در یونیورسیاد گرفتیم باز هم نشان دادیم این رشته ارزش سرمایه گذاری دارد. 

دیدگاه شما

آخرین اخبار