همراه اول
17. تير 1394 - 18:51   |   کد مطلب: 24130
تیم‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند، اما به وقتش فرار می‌کنند؛
حسینی: خبری از آغاز مجدد لیگ برتر بوکس ندارم
نائب رئیس فدراسیون بوکس پس از اظهار بی اطلاعی از برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: خوشحال می‌شویم که این اتفاق رخ دهد، اما در مورد این موضوع چیزی نشنیده‌ام و برگزاری لیگ برتر با شرایط فعلی بعید است.

به گزارش همدان ورزش به نقل از خبرگزاری فارس، این روزها خبرهایی در رسانه‌ها مطرح شده مبنی بر اینکه سرانجام پس از سه سال تعطیلی لیگ بوکس قرار است علاوه بر آغاز این رقابت‌ها اتفاق جدیدی نیز رخ دهد. مسئولان سازمان لیگ مدعی شده‌اند که با رایزنی هایی که انجام شده مبارزات بوکسورها پس از آغاز لیگ برتر توسط شبکه ورزش نیز پخش مستقیم در اختیار مخاطبان قرار بگیرد، اما روح‌الله حسینی از قهرمانان سابق تیم ملی که این روزها به عنوان نایب رئیس در این مجموعه فعالیت می‌کند از آغاز مجدد لیگ برتر و پخش مستقیم این رقابت‌ها اظهار بی اطلاعی کرد.

روح‌الله حسینی در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اعزام تیم ملی به اوکراین برای برگزاری یک اردوی مشترک، اظهار داشت:‌ ولادیمیر سرمربی جدید تیم ملی با مسئولان فدراسیون اوکراین مدتی پیش رایزنی کرده بود تا تیم ملی ایران برای برگزاری اردوی مشترک راهی اوکراین شود. خوشبختانه همه شرایط آماده شده و حالا تیم ملی قرار است 19 تیرماه به همراه 10 بوکسور و سه همراه راهی اوکراین شوند. تمام هزینه‌های این اردو برعهده فدراسیون بوکس اوکراین است.

وی در ادامه افزود: تیم ملی یک اردوی دو هفته‌ای با مشت زنان اوکراینی خواهد داشت و طبق برنامه‌‌ریزی‌هایی که شده قرار است دو بازی دوستانه هم این دو تیم با هم داشته باشند. حالا  اینکه تیم اول یا دهم آن‌ها قرار است با بوکسورهای ما تمرین کنند را نمی‌دانم، اما هر کدام از تیم‌های آن‌ها با بوکسورهای ما مسابقه دهند برای ما مفید است، چرا که آن‌ها قهرمان دنیا هستند.

حسینی در مورد اینکه فدراسیون بوکس ایران در تلاش است یک اردوی مشترک با بوکسورهای اوکراینی در ایران برگزار کند، گفت: ما مسابقات مهمی را پیش رو داریم و با توجه به شرایط فعلی بوکس ما نیاز به اردوی مشترک دارد. در حال حاضر تیم ملی نوزدهم راهی اوکراین می‌شود و پس از بازگشت به تهران به احتمال فراوان آن‌ها نیز برای برگزاری اردوی مشترک راهی ایران می‌شوند.

نائب رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که آیا قرار است لیگ برتر بوکس پس از چند سال دوباره آغاز شود، عنوان کرد: من چیزی در مورد این موضوع نشنیده‌ام. فکر نمی‌کنم با شرایطی که وجود دارد تیم‌ها بخواهند وارد لیگ برتر شوند. شمس رئیس سازمان لیگ برتر درست می‌گوید؛‌ تیم‌ها ابتدا برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی می‌کنند، اما زمانی که قرار است کار قطعی شود فرار می‌کنند. انشاءالله که تیم‌ها بیایند و این موضوع که مطرح شده رخ دهد.

وی در مورد ورودی حضور در لیگ برتر بوکس گفت: دقیقا مبلغ ورودی تیم را برای لیگ برتر نمی‌دانم، اما حداقل 20 میلیون تومان ورودی لیگ است. هزینه حضور هر تیم در لیگ برتر نزدیک به 300 میلیون تومان است.البته این مبلغ در خوش بینانه‌ترین حالت است. ما خوشحال می‌شویم که این اتفاق رخ دهد، اما برگزاری لیگ برتر با شرایط فعلی بعید است.

نائب رئیس فدراسیون بوکس در مورد اینکه شنیده شده لیگ برتر بوکس قرار است از شبکه ورزش به صورت پخش مستقیم به مخاطبان ارائه شود، گفت: من در جریان پخش مستقیم لیگ برتر نیستم. انشاءالله که این اتفاق رخ دهد بنده نیز فقط این موضوع را شنیده‌‌ام.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار