همراه اول
17. تير 1394 - 19:01   |   کد مطلب: 24133
ملی‌پوش خوزستانی قایقرانی پس از قهرمانی در مسابقات کشوری گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تقاضا می‌کنم طبق قولی که داده است از من حمایت کند تا در مسابقات کسب سهمیه المپیک با قدرت ظاهر شوم.

به گزارش همدان ورزش؛ مرتضی کیانمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان، پس از قهرمانی در مسابقات قایقرانی آب‌های خروشان کشور، اظهار کرد: این رقابت‌ها در بالاترین سطح خود در چند سال گذشته برگزار شد و انتخابی تیم‌ملی جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک بود. تیم خوزستان در دوره گذشته دوم شده بود و این به ما انگیزه داد تا استان را در کشور به مقام قهرمانی برسانیم و خدا را شکر به این هدف هم رسیدیم.

وی با اشاره به مصدومیتش، گفت: من با دست شکسته در این رقابت‌ها شرکت کردم و پیش از مسابقات نزدیک به 40 روز دستم در گچ بود. خیلی‌ها می‌گفتند که من با این وضعیت مسابقه نمی‌دهم ولی گچ را از دستم باز کردم و با باند آن را بستم و مسابقه دادم. با همین وضعیت نیز توانستم به مدال طلا برسم و یک رکورد خیلی خوب زدم و فاصله زیادی با رقبایم داشتم.

پاروزن آب‌های خروشان با ابراز رضایت از عملکردش در این مسابقات، بیان کرد: از عملکردم خیلی راضی هستم، چرا که ما بدون مربی و سرپرست و با هزینه شخصی در این رقابت‌ها شرکت کردیم اما می‌خواهم از آقای کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تشکر کنم. او قبل از مسابقات وضعیت شکستگی دست من را دید و طی جلسه‌ای که با او داشتیم قول‌ داد اگر بتوانیم عملکرد خوب و صعودی خود را نگه داریم، به ما کمک کند.

وی ادامه داد: من هم از او تقاضا می‌کنم طبق قولی که داده است، از ما حمایت کند تا در مسابقات کسب سهمیه المپیک با قدرت ظاهر شویم. او تاکنون ما را حمایت کرده است و امیدوارم بتواند هیات را از وضعیت ساکن بودن بیرون بیاورد و دوباره فعال کند. به نظرم هیات، بدون منبع درآمد راه به جایی نمی‌برد. آقای کیانی‌زاده قول داد منبع درآمدی مانند استخر یا سالن یا محلی که در اختیار اماکن اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان است، به ما اختصاص بدهد چرا که در این صورت می‌توانیم بدون مشکل به رقابت‌ها اعزام شویم و اردوهای تیم‌ملی را در استان خودمان برگزار کنیم.

کیانمنش در خصوص برگزاری اردوهای تیم‌ملی و حضورش در تمرینات، گفت: اردوی تیم‌ملی هفته دیگر در تهران آغاز می‌شود ولی من به دلیل آسیب‌دیدگی دستم، استراحت می‌کنم و در این اردو شرکت نمی‌کنم. ان‌شاءالله خودم را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک که در ژاپن برگزار می‌شود، آماده خواهم کرد.

وی هدف خود را کسب سهمیه المپیک دانست و تصریح کرد: اگر به این هدف برسم، برای اولین بار در تاریخ قایقرانی کشور در بخش آب‌های خروشان این اتفاق رخ خواهد داد. متاسفانه در ایران پیست استاندارد و مرغوب نداریم در حالی که اگر داشتیم با تمرین در این پیست‌ها می‌توانستیم به اهداف‌مان نزدیک‌تر ‌شویم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار