همراه اول
17. تير 1394 - 19:03   |   کد مطلب: 24134
احتمالا یک وزنه‌بردار دوپینگی دیگر تا دو روز آینده معرفی می‌شود؛
مقامی: وزنه‌بردار دوپینگی مربوط به اردوی تیم ملی جوانان است
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: وزنه‌برداری که نامش به عنوان ورزشکار دوپینگی اعلام شده است مربوط به اردویی بود که برای اعزام تیم ملی جوانان به مسابقات قهرمانی جهان برگزار شد.

به گزارش همدان ورزش به نقل از خبرگزاری فارس، امروز از سوی نادو نام 6 ورزشکار دوپینگی از جمله یک وزنه‌بردار به صورت رسمی اعلام شد.

حسین مقامی دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در مورد اعلام نام رسول نادری به عنوان وزنه‌بردار دوپینگی به خبرنگار فارس، گفت: هنوز نام این وزنه‌بردار به صورت کتبی و رسمی به فدراسیون اعلام نشده است. البته طی روزهای اخیر از یکی دو وزنه‌بردار که نمونه آزمایش آنها مثبت اعلام شده بود درخواست شد تا با حضور در کمیته استیناف از خود دفاع کنند تا پس از آن رای قطعی شود.

وی با خودداری از نام نفر دوم ادامه داد: به همین دلیل این احتمال وجود دارد که طی یکی دو روز آینده در صورت این که دفاعیات نفر دوم نیز مورد قبول نادو قرار نگرفته باشد نام این وزنه‌بردار نیز به عنوان دوپینگی معرفی شود.

مقامی در مورد اینکه چه زمانی از نادری تست دوپینگ گرفته شده است، گفت: پس از اینکه علی مرادی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد دستور داد تا از وزنه‌برداران حاضر در اردوی تیم ملی جوانان تست دوپینگ گرفته شود که مثبت اعلام شدن نام نادری مربوط به همین اردو است. هرچند که در آن زمان خبری از اردوی تیم ملی بزرگسالان نبود و فقط تیم ملی جوانان برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در اردو به سر می‌برد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار