همراه اول
24. تير 1394 - 16:14   |   کد مطلب: 24213
سرپرست هیات پهلوانی و زورخانه ای همدان افتتاح خبر داد:
افتتاح آکادمی ورزش زورخانه ای در همدان
افتتاح آکادمی ورزش زورخانه ای در همدان
سرپرست هیات پهلوانی و زورخانه ای همدان از افتتاح آکادمی ورزش زورخانه ای در همدان به مناسبت 12 مرداد روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای خبر داد.
به گزارش روابط عمومی هیات پهلوانی و ورزشهای زورخانه ای همدان، غلامرضا خاکساری در نخستین نشست سرپرست هیات پهلوانی و زورخانه ای که باحضور روسای این هیات در شهرستانهای  و نماینده پیشکسوتان برگزار شد: از افتتاح آکادمی ورزش زورخانه ای به مناسبت 17 شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم با راه اندازی و افتتاح این مرکز بطور علمی به آموزش این ورزش در استان همدان بپردازیم.
وی توجه به استعدادیابی و نگاه ویژه به نونهالان برای آشنایی بیشتر با این ورزش ملی را از سرلوحه های کاری این هیات برشمرد و افزود : در همین راستا در صدد امضا تفاهم نامه ای با سازمان آموزش و پرورش هستیم که این رشته در مدارس مورد توجه قرار گیرد.
خاکساری اظهار کرد: برگزاری لیگ استانی این رشته ورزشی در دو رده نوجوانان و پیشکسوتان در شهریور و مهرماه از برنامه ای دیگر پیش روی این هیات است.
مسئول موسسه پیشکسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه ای  غرب کشور در این نشست از تاسیس این موسسه در کشور و شعبه همدان خبر داد.
عبدالله کاظمی روش با اشاره به اساسنامه و تشریح شرح وظایف این موسسه اظهار کرد :امیدواریم بتوانیم در کنار هیات پهلوانی و ورزش زورخانه ای گامهای مفیدی برای این ورزش اصیلی ایرانی برداریم. 
دبیر هیات پهلوانی و ورزش زورخانه ای  استان همدان نیز با بیان عملکرد این هیات در سالهای قبل گفت: امیدواریم بتوانیم تقویم ورزشی مناسبی به اجرا دربیاوریم که باعث رشد کمی و کیفی این ورزش گردد.
لطف الله خاکساری با تشریح کامل برنامه های ورزشی و تقویم پیش روی این هیات در استان خواستار تلاش و پیگیری مجدانه هیات های ورزشی شهرستانها در اجرای این تقویم ورزشی شد.
در ادامه مسئول کمیته رتبه بندی هیات پهلوانی و ورزش زورخانه ای استان همدان به تشریح آیین نامه های جدید پرداخت.
تقی صباغ از چگونگی رتبه بندی ورزشکاران در این رشته ورزشی برای حاضرین توضیحاتی ارائه نممود.
 

در ادامه روسای هیات های پهلوانی و زورخانه ای استان به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند و خواستار توجه و نظارت بیشتر بر عملکرد و تامل بهتر در این حوزه شدند

دیدگاه شما

آخرین اخبار