همراه اول
31. تير 1394 - 10:34   |   کد مطلب: 24263
مزین شدن نام شهدا در محیط های ورزشی باعث حفظ ارزش هاست
مدیر کل ورزش و جوانان استان از باشگاه فرهنگی ورزشی شهید نیلی بازید کرد و با حضور وی سالن بدنسازی این باشگاه که به تازگی تعمیر و تجهیز شده است مورد افتتاح قرار گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش؛ در این بازدید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مصطفی نیلی بر اهميت ترويج و گسترش اخلاق در ورزش تأکيد کرد و افزود: مزین شدن نام شهدا در محیط های ورزشی باعث حفظ ارزش ها و توجه نسل جوانان به آرمان های انقلاب اسلامی می شود.

سید عبدی افتخاری با درخشان خواندن سابقه باشگاه نیلی در امر ورزش گفت:اداره كل ورزش و جوانان استان از حضور بخش خصوصی در ورزش حمایت می کند و فعالیت باشگاه های قدیمی و با سابقه ای چون باشگاه شهید نیلی برای ورزش استان مایه مباهات است.

موسس باشگاه شهید نیلی نیز در اين بازديد به بازسازي این باشگاه و فعال شدن رشته های مختلف ورزشي در این باشگاه اشاره کرد و افزود: باشگاه شهید نیلی قدمتی 63 ساله دارد و از بیش از انقلاب در ورزش های مختلف فعال بوده است و قهرمانان خوبی را تحویل ورزش استان داده است.

وی گفت: هدف باشگاه شهید نیلی از توجه جدي به امر ورزش ايجاد روحيه نشاط و سلامتي براي جوانان و نوجوانان و ارائه خدمات ارزان قيمت ورزشي به همشهريان گرامي و خنثي سازي عوارض و معضلات اجتماعي می باشد.

محسن نیلی در ادامه ضمن تشكر از حسن توجه اداره كل ورزش و جوانان استان به این باشگاه قدیمی گزارشي از فعاليت هاي ورزشي باشگاه شهید نیلی ارائه كرد.

در پایان این بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان از زحمات و خدمات نیلی به دليل اهتمام در توسعه و گسترش امر ورزش تقدير كرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار