همراه اول
31. تير 1394 - 10:57   |   کد مطلب: 24264
برگزاری کارگاه آموزش مدیریت ساختار و اصول باشگاه داری با تدریس هوشنگ نصیرزاد
رییس هیئت فوتبال همدان گفت: برای نخستین بار در استان همدان کارگاه آموزش مدیریت ساختار و اصول باشگاه داری با تدریس هوشنگ نصیرزاده مدرس دوره‌های مدیریت و رییس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال کشور در همدان برگزار می شود.

سید محمد عیوقیان در گفتگو با خبرنگارهمدان ورزش اظهار داشت: برای نخستین بار در استان همدان کارگاه آموزش مدیریت ساختار و اصول باشگاه داری با تدریس هوشنگ نصیرزاده مدرس دوره‌های مدیریت و رییس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال کشور در همدان دایر می شود.

وی ادامه داد: نصیرزاده قرار است ششم مردادماه امسال با حضور در کارگاه تخصصی و یک روزه مدیریت حرفه ای در فوتبال، اصول و قوانین باشگاه داری، ضوابط تیمداری و راهکارهای تبدیل باشگاه ها به شرایط حرفه ای را در مباحث مختلف تشریح کند.

عیوقیان اضافه کرد: در این کارگاه مدیران باشگاه های فوتبال استان همدان به همراه سردبیر و خبرنگاران رسانه های ورزشی و روسای هیات های فوتبال شهرستان ها شرکت خواهند داشت.

وی بیان داشت: آشنایی با تاریخچه فوتبال و فدراسیون بین المللی وکنفدراسون های عضو وکشورها ، آمارهای کلی و جزیی دیگر، قوانین و ساختار مدیریتی باشگاه حرفه ای و تعیین قدرت افراد حاضر درهیات مدیره باشگاه ها، قواید ترانسفر و پذیرفتن تابعیت بازیکن درکشور دیگر، جایگاه گزارشگران، ورزشی نویسان و تصویربرداران رسانه ها در ورزشگاه و غیره در جدیدترین قوانین اتخاذ شده از موضوع های این کارگاه خواهد بود.

عیوقیان افزود: باتوجه به شرایط مناسب این کارگاه انتظار می رود فوتبال دوستان و اهالی ورزش استان همدان این فرصت را غنیمت شمرده و در این کارگاه شرکت کنند.

رییس هیات فوتبال استان همدان خاطرنشان کرد: در پایان این کارگاه به شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره اعطا می شود.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار