همراه اول
2. مرداد 1394 - 13:11   |   کد مطلب: 24289
سمن ها نقش بسزایی در توسعه استان دارند/همدان  میزبان 50 نفر از مستندسازان برجسته کشور
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: سمن ها دارای روحیه کار جمعی هستند و می توانند نقش اساسی در توسعه استان داشته باشند و باید در برنامه حضور بیشتری داشته باشند .

به گزارش همدان ورزش؛ نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد جوانان با حضور سروش مقدم مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و افتخاری مدیر کل ورزش و جوانان و دبیران سمن ها به میزبانی معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در این نشست با اشاره به پتانسیل سمن های جوانان گفت : سمن ها دارای روحیه کار جمعی هستند و می توانند نقش اساسی در توسعه استان داشته باشند و باید در برنامه حضور بیشتری داشته باشند . 

ریحان سروش مقدم گفت : در یکسال اخیر از سمن ها جهت پیشبرد امور استفاده کرده ایم و نتیجه گرفتیم و در بحث توسعه گردشگری از ظرفیت سمن ها استفاده می کنیم .

وی اضافه کرد : در بحث گردشگری ، همدان باید برای رسیدن به نقطه مطلوب برنامه ریزی بیشتری داشته و همه دستگاهها در این زمینه کمک کنند تا بتوانیم به توسعه پایدار برسیم .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت : کمیته های تخصصی گردشگری در حوزه محیط زیست ، گردشگری و طبیعت گردی تشکیل دادیم و برنامه ای ویژه برای فعال کردن کمیته های تخصصی داریم .
وی گفت : باید راههای ماندگاری بیشتر گردشگران در همدان را فراهم آوریم و با تقویت زیر ساخت ها و فعال نمودن تورهای گردشگری و مجموعه های خصوصی زمینه حضور بیشتر گردشگران و ماندگاری آنها را فراهم کنیم .

وی اضافه کرد : در تعطیلات عید فطر بیش از یک میلیون مسافر و گردشگر به همدان آمده است که در کنار نقاط قوت و خدماتی که ارائه شد شاهد بعضی انتقادها نیز بودیم که همه دستگاهها باید در جهت رفع آن تلاش کنند .

سروش مقدم گفت : فرهنگ سفر باید در بین خانواده ها ترویج شود و از طرفی در بحث مسائل اعتباری باید سعی شود زمینه توسعه فعالیتهای فرهنگی را با هزینه کم و کیفیت خوب را فراهم کنند .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت : همدان به زودی میزبان 50 نفر از مستندسازان برجسته کشور است و این یکی از توافقات انجام شده بین استانداری همدان و رئیس سازمان صدا و سیمای کشور است که با هدف معرفی همدان در حال انجام است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار