همراه اول
3. مرداد 1394 - 10:38   |   کد مطلب: 24294
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان:
برگزاری نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی محلات
برگزاری نخستین  المپیاد فرهنگی ـ ورزشی محلات
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان از برگزاری نخستین المپیاد فرهنگی ـ ورزشی محلات در تابستان و پاییز 94 خبر داد.

به گزارش همدان ورزش؛امیرحسین اسکندریان  در مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی محلات همدان جام شهید محراب آیت‌الله مدنی اظهار کرد: المپیاد فرهنگی ـ ورزشی محلات شهر همدان با عنوان جام شهید محراب آیت‌الله مدنی در پنج رشته والیبال، کشتی، فوتبال، دوچرخه‌سواری و دارت در دو بخش آقایان و بانوان در تابستان و پاییز 94 برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری مسابقات در سطح محلات تنها یک رویداد ورزشی محسوب نمی‌شود و به دنبال ایجاد فرهنگسازی و علاقه‌مندی مردم به ورزش هستیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان اضافه کرد: برگزاری موفق رقابت‌های فوتبال و کشتی در سطح محلات موجب شده در آخرین جلسه روسای سازمان‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری‌های کشور، همدان به عنوان الگو مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: امسال برای نخستین‌بار فرآیند نام‌نویسی و فراخوان تیم‌های شرکت‌کننده به صورت الکترونیکی و اینترنتی انجام شد.

اسکندریان ادامه داد: در رشته فوتبال بعد از چند سال برگزاری موفق امسال حدود 100 تیم ساماندهی شده و برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه 100 تیم فوتبال در مرحله مقدماتی در 10 گروه 10 تیمی به رقابت خواهند پرداخت، گفت: این رقابت‌ها برای نخستین‌بار در زمین خاکی که توسط شهرداری ساماندهی و آماده‌سازی شده، برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: در رشته فوتبال محلات 2 هزار و 500 ورزشکار به همراه 200 داور، ناظر و عوامل برگزاری فعالیت خواهند کرد.

وی بیان داشت: 32 تیم در رشته کشتی محلات شناسایی شده که رقابت‌های آنها در رده سنی نونهال و نوجوان به صورت لیگی برگزار خواهد شد و جوانان کشتی‌گیر به صورت اوپن مبارزه خواهند کرد.

وی گفت: رقابت‌های دوچرخه‌سواری محلات هم در نخستین سال برگزاری آن با استقبال خوبی از سوی رکاب‌‌زنان جوان مواجه شده به طوری که 300 ورزشکار برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با توجه به استقبال خوب دوچرخه سواران اضافه کرد: رقابت‌های دوچرخه‌سواری به صورت انفرادی و در رده‌های سنی مختلف و به صورت هفتگی برگزار خواهد شد.

باشگاه شهرداری همدان در حال حاضر با در اختیار داشتن مجموعه آبی شهدای شهرداری شامل استخر، سونا، جکوزی، بیلیارد، بولینگ، سالن ماساژ، زمین فوتبال چمن استاندارد، سالن سرپوشیده چندمنظوره، خوابگاه مناسب برای اسکان تیم‌ها با بیش از 80 تختخواب، سالن اجتماعات و آکادمی به عنوان یکی از مراکز منسجم ورزشی در استان محسوب می‌شود.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار