همراه اول
3. مرداد 1394 - 11:01   |   کد مطلب: 24295
جام اخلاق کشتی آزاد در دستان کشتی گیران همدانی جای خوش کرد:
کسب یک مدال طلا و یک نقره حاصل تلاش کشتی گیران همدانی
کسب یک مدال طلا و یک نقره حاصل تلاش کشتی گیران همدانی/ جام اخلاق کشتی آزاد در دستان کشتی گیران همدانی جای خوش کرد
دبیر هیئت کشتی همدان از کسب یک مدال طلا و یک نقره ورزشکاران همدانی و دریافت جام اخلاق کشتی آزاد در مسابقات نونهالان قهرمانی کشور خبرداد.

دبیر هیئت کشتی همدان در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش اظهار داشت: رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی کشور روزهای اول و دوم مردادماه در سالن تختی شهر خرم آباد برگزار شد که تیم های مازندران و خوزستان عناوین قهرمانی مسابقات را بدست آوردند.

قاسم ربیعیان ادامه داد: در رده بندی انفرادی این رقابت ها نیز در کشتی آزاد علی قپانوری کشتی گیر خوب استان در وزن 47 کیلوگرم به عنوان قهرمانی دست یافت و مهران عسگری از مرکزی دوم شد و رضا مقدسی از خراسان رضوی و محمدرضا چالی نژاد از مازندران مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

وی بیان داشت: در وزن 42 کیلوگرم نیز پوریا علیزاده مطلق دیگر ورزشکار استان پس سید حسن عبادی از مازندران در جایگاه دوم قرار گرفت و در وزن 35 کیلوگرم محمدامین لرستانی دیگر کشتی گیر همدانی در جایگاه پنجم ایستاد.

دبیر هیئت کشتی همدان در پایان خاطر نشان کرد: در پایان این رقابت ها کمیته فنی مسابقات تیم همدان را به عنوان تیم برتر اخلاق در رشته آزاد معرفی کرد.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار