همراه اول
3. مرداد 1394 - 11:58   |   کد مطلب: 24296
بهترين‌هاي ممكن را جذب مي‌كنيم
سرمربي تيم فوتبال پاس همدان گفت: در جذب بازیکنان جدید بهترین‌های ممکن را انتخاب می‌کنیم.

داوود مهابادي اظهار كرد: نیاز به چهار بازیکن در پست‌های دروازه‌بان، دفاع، میانی و حمله داریم. منتظر پایان یافتن زمان نقل و انتقالات لیگ برتر هستیم تا در نهایت بهترین‌های ممکن را انتخاب کنيم.  
وي با اشاره به حضور "ابراهيم ميرزاپور" به عنوان مربي دروازه‌بانان در پاس، تاكيد كرد: میرزاپور را به عنوان مربی استخدام کردیم. البته در شرایط بحرانی اگر در طول فصل به مشکل بخوریم احتمال دارد که برای رد شدن از بحران از میرزاپور استفاده کنیم. دیدگاه ما برای مربیگری است و حضور وی در این مدت در روند آماده سازی دروازه‌بانان تاثیرگذار بوده و تجربه او به کار ما می‌آید.
سرمربي تيم فوتبال پاس همدان با اشاره به حضور "رضا طلايي‌منش" در كادرفني اين تيم اضافه كرد: قبل از اینکه با پاس قرارداد ببندم و در خصوص کادر با مدیرعامل حرفی بزنم با رضا طلایی منش در نشست مربیان فوتبال در تهران شخصا صحبت کردم و وقتی دیدم برنامه خاصی برای فصل جاری ندارد از وی دعوت به همکاری در تیم پاس کردم.
به گزارش ايسنا،‌ مهابادي با بيان اينكه در فصل جاري تیم آماده بهتر از تیم پرمهره است، تصريح كرد: 38 بازی در پیش داریم و قطع به يقين تیمی که از مهره‌ها بهتر استفاده کند موفق‌تر از تیمی است که پرمهره بوده و متحد نباشد.
وي يادآور شد: باشگاه براساس آنچه که مذاکره کردیم سعی کرده در حد نرمال حرکت داشته باشد یعنی نه زیادی خرج کردیم نه قرار داد پایین بسته‌ايم. بازیکن باید حق و حقوقش را بگیرد و منافع باشگاه هم در نظر گرفته شود.
سرمربي تيم فوتبال پاس همدان با اشاره به حمايت‌ها از تيم اظهار كرد: انتظار داریم در فضای قبل از مسابقات ما را تنها نگذارند. حضور مسئولان موجب دلگرمی ما می‌شود و توجه وی به مسائل تیم موجب می‌شود که مسیر را خیلی منسجم‌تر ادامه دهیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار