همراه اول
4. مرداد 1394 - 9:07   |   کد مطلب: 24301
رقابت دیدنی دختران بسکتبالیست دانشجو در همدان / کرمانی ها نیامدند
با حضور 7 تیم برتر دسته اول مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان ، مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی از صبح امروز به میزبانی همدان با حضور هفت تیم آغاز خواهد شد.

صبح امروز در مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها قرار بود هشت تیم همدان، مازندران، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، کرمان، فارس و خراسان رضوی حضور داشته باشند که تیم کرمان به دلایلی نتوانست در همدان حضور پیدا کند.

این رقابت‌ها با حضور صنم نظامی سرپرست فنی مسابقات در دو گروه برگزار خواهد شد که در گروه «الف» تیم‌های آذربایجان شرقی، تهران، مازندران و خراسان رضوی با هم رقابت خواهند کرد.

در گروه «ب» تیم میزبان همدان به همراه تیم‌های البرز و فارس، سه تیم دیگر این رقابت‌ها خواهند بود.

در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها مسئولان اجرایی کارگاه تغذیه ورزشی را برای سرپرستان برگزار می‌کنند.

همچنین میزبانان برنامه‌های فرهنگی به خصوص بازدید از اماکن دیدنی و تاریخی شهر همدان را در خلال مسابقات برای ورزشکاران گنجانده‌اند.

براساس برنامه این رقابت‌ها از امروز به دلیل حضور هفت تیم با سه مسابقه پیگیری می‌شود که در بازی افتتاحیه تیم میزبان همدان باید به مصاف دختران بسکتبالیست استان فارس برود.

در بازی‌های دیگر امروز مازندرانی‌ها به مصاف خراسان رضوی خواهند رفت و در آخرین بازی روز نخست پایتخت‌نشینان باید رو در روی دختران آذربایجان شرقی قرار بگیرند.

مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد با حضور قهرمانان 20 استان کشور در قالب دو دسته از سوم تا 16 مردادماه سال جاری در مجموعه ورزشی امام علی (ع) واحد همدان برگزار می‌شود.

مسابقات دسته اول از سوم تا هشتم مردادماه با شرکت هفت تیم دسته دوم و سوم در یک گروه با حضور 12 تیم از 10 تا 16 مردادماه برگزار می‌شود تا چهره قهرمان و تیم‌های صعود و سقوط کرده به دسته بالاتر و پایین‌تر شناخته شود.

به گفته مسئولان برگزاری مسابقات از دسته یک دو تیم سقوط و در مقابل از دسته پایین‌تر دو تیم برتر به دسته اول این رقابت‌ها صعود خواهند کرد که این نکته بر جذابیت رقابت‌ها افزوده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار