همراه اول
5. مرداد 1394 - 12:56   |   کد مطلب: 24317
همدان قهرمان مسابقات شمشیربازی جوانان کشور در اسلحه فلوره
رئیس هیئت شمشیربازی استان ازقهرمانی همدان در مسابقات شمشیربازی جوانان کشور در اسلحه فلوره خبر داد.

 ناصر مرادی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش با اعلام این مطلب افزود: مسابقات شمشیربازی جوانان کشوردر تهران برگزار شد . 
وی افزود: در این رقابتها 36 شمشیر باز از 8 استان در سالن شهید کلاهدوز تهران با هم به رقابت پرداختند که طی آن تیم همدان به عنوان قهرمانی دست یافت.
مرادی اظهار کرد: در رده‎بندی نهایی تیم‏های شرکت کننده آذربایجان غربی در رده دوم قرار گرفت و اصفهان و یزد نیز مشترکا سوم شد.
وی تصریح کرد: در این رده‏بندی، تیم‎های اردبیل، خراسان شمالی، خوزستان و فارس به ترتیب در رده‎های های بعدی ایستادند.
مرادی ادامه داد: تیم همدان در این رقابت ها به مربیگری علیرضا سلیمانی قهرمان ارزنده شمشیربازی کشور راهی مسابقات شد و با قهرمانی در این مسابقات اثبات شد می توان به مربیان جوانی چون سلیمانی اعتماد کرد.
وی به ترکیب تیم همدان در این رقابت ها اشاره کرد و افزود: محسن حمزه ای، پویا محمدی ، جمشید خادمی و مهدی یاوری شمشیربازان استان در این رقابت ها بودند.
رئیس هیات شمشیربازی استان با قدرانی از حمایت های بانک مهر ایران از تیم جوانان افزود: در این دوره از رقابت ها بانک مهر ایران از تیم اسلحه فلوره حمایت کرد که نتیجه آن را با قهرمانی با ارزش تیم شمشیربازان همدانی دید و امیدواریم دیگر ارگان ها و سرمایه داران نیز از ورزش استان علی الخصوص شمشیربازی حمایت کنند.
مرادی خاطر نشان کرد: مسابقات اسلحه اپه نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور از دهم مردادماه به مدت چهار روز در سالن شهید کلاهدوز تهران برگزار می شود و تیم همدان همزمان با ترکیب آرش طراواتی، یوسف جمشیدی و عرفان یاوری و به مربیگری مهدی مجلسی در هر دو رده حاضر می شود.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار