همراه اول
5. مرداد 1394 - 13:08   |   کد مطلب: 24318
روز دوم مسابقات بسکتبال دسته اول دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی
دختران بسکتبالیست‌های پایتخت در یک قدمی صعود/ تهران مشهدی‌ها را 100 تایی کردند
دختران بسکتبالیست‌های پایتخت در یک قدمی صعود/ تهران مشهدی‌ها را 100 تایی کردند
تیم بسکتبال منتخب دانشگاه آزاد اسلامی تهران موفق شد با دومین پیروزی متوالی خود یکی از تیم‌های مدعی صعود به جمع چهار تیم پایانی این رقابت‌ها لقب بگیرد.

به گزارش همدان ورزش، مسابقات بسکتبال دسته اول دختران دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی همدان و با حضور هفت تیم آغاز شده با برگزاری یک دیدار پیش از ظهر دوشنبه پیگیری شد.

در نخستین بازی روز دوم تهرانی‌ها دست به کار بزرگی زدند و با ارائه یک بازی تهاجمی و زیبا موفق شدند حریف خود تیم خراسان رضوی را 100تایی کنند.

این مسابقه به لحاظ اینکه هر دو تیم بازی ابتدایی خود را با پیروزی آغاز کرده‌ بودند از اهمیت زیادی برخوردار بود و هر تیم برای صعود به مرحله بین تلاش می‌کردند.

شاگردان فرانک طیری در این مسابقه موفق شدند با حساب 100 بر 71 برابر حریف مشهدی خود با اختلاف 29 امتیاز به پیروزی دست پیدا کنند.

در این مسابقه بازیکنان تیم تهران موفق به پرتاب 19 شوت از راه دور و سه امتیازی شدند و در مقابل سهم تیم مشهدی از این پرتاب‌ها 10 شوت بود.

دختران بسکتبالیست تهران با کسب این پیروزی یکی از مدعیان صعود برای حضور در بین چهار تیم این مسابقات لقب گرفتند.

در ادامه رقابت‌های روز دوم آذربایجان شرقی رو در روی مازندران قرار می‌گیرد و در آخرین دیدار تیم همدان میزبان رقابت‌ها برابر بسکتبالیست‌های البرز صف‌آرایی خواهند کرد.

مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد با حضور قهرمانان 20 استان کشور در قالب دو دسته از سوم تا 16 مردادماه در مجموعه ورزشی امام علی(ع) واحد همدان برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار