همراه اول
5. مرداد 1394 - 14:14   |   کد مطلب: 24322
اعزام تیم وزنه برداری نوجوانان همدان به مسابقات قهرمانی کشور
رئیس هیئت وزنه برداری استان همدان از اعزام پنج وزنه بردار نوجوان همدانی به مسابقات قهرمانی کشور در قزوین خبر داد.

منوچهر رضاخانی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش گفت: مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ مرداد ماه در قزوین برگزار خواهد شد و پنج نفر از نوجوانان وزنه برداری همدان به این مسابقات اعزام خواهند شد.

وی افزود: در چند سال گذشته تمام سعی مجموعه هیئت وزنه برداری استان همدان تلاش برای فعال کردن استعدادیابی در این رشته بوده و خوشبختانه نفرات خوبی در رده های سنی نونهالان و نوجوانان در همدان وجود دارند.

رضاخانی با بیان اینکه فرهنگ سازی خوبی برای این رشته در همدان انجام شده است، گفت: رشته وزنه برداری رشته سنگینی است و در گذشته ها خانواده ها مانع حضور فرزندان خود در این رشته می شدند.

وی با اشاره به مربیان وزنه برداری همدان بیان کرد: رشته وزنه برداری در استان همدان زیرنظر بهترین مربیان تحصیل کرده و اصولی آموزش داده می شود.

رئیس هیئت وزنه برداری استان همدان با بیان اینکه همدان جزو شش استان برتر در امر استعدادیابی پرورش نونهالان و نوجوانان است، گفت: اگر سهل انگاری در بحث استعدادیابی در هر ورزشی صورت گیرد به طور حتم در آینده ضربه خواهیم خورد که با این تفکر ورزش وزنه برداری در استان همدان یکی از اولویت های خود را پرورش نونهالان و نوجوانان قرار داده است.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار