همراه اول
6. مرداد 1394 - 12:02   |   کد مطلب: 24328
پاس، چشم انتظار حمايت مسئولان؛
حال آخرين قهرمان ايران در آسيا خوب نيست!
حال آخرين قهرمان ايران در آسيا خوب نيست!
اوضاع تیم پاس درست 21 روز مانده به شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور نابسامان است و با این شرایط نمی‌توان تصور فصلی طلایی همچون سال قبل را برای این تیم ترسیم کرد.

به گزارش همدان ورزش ؛ این روزها طلبکاران فصول گذشته پاس مرحله جدیدی از صف کشی پشت درب مدیرعامل باشگاه را آغاز کرده‌اند و عده‌ای از آن‌ها نیز با مامور اجرای احکام و در دست داشتن حکم توقیف اموال، آماده ضبط آخرین داشته‌های قانونی باشگاه پاس هستند چراکه هم‌اکنون تمامی اموال این باشگاه توسط طلبکاران مختلف توقیف شده است!

طلبکارانی که حق قانونی در دریافت قراردادهای مالی خود دارند و باشگاه پاس هم موظف به پرداخت آن است، حال اینکه به علت خالی بودن حساب باشگاه، چاره‌ای جز توقیف اموال ندارند.

باشگاه پاس فقط نزدیک به 500، 600 میلیون بدهی به بومی‌ها اعم از بازیکن، مربی، اداری و بازاری دارد که مشکلاتی را برای مدیریت و سایر اعضای باشگاه ایجاد کرده است.

مصطفی یوسف علیزاده، محمد بهگندم، بابک صمدیان، حجت چهاردولی و ... جزو فوتبالی‌های همدان هستند که از پاس طلب دارند و هنوز به حق قانونی خود نرسیده‌اند.

از سوی دیگر بازیکنان پاس نیز منتظر دریافت 20 درصد از قراردادهای مالی خود قبل از شروع فصل جدید مسابقات لیگ یک هستند.

حساب باشگاه پاس این روزها پر از خالی است و آه در بساطشان نیست و جالب اینکه طلبکاران اتاق اداری_مالی باشگاه پاس را این روزها "نداری _ نه مالی" ذکر می‌کنند.

حالا برای باشگاهی که حتی برای تامین غذا و البسه تیم مشکل دارد، چطور می‌توان برای حضور قدرتمند در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور آرزوی موفقیت داشت؟!

چطور می‌توان براي باشگاهی که آه و ناله 10‌ها طلبکار پشت سرش است، دعای سربلندی و پيروزي کرد؟؟

امید می‌رود مسئولان باشگاه پاس به ویژه استاندار و رئیس هیأت مدیره باشگاه که سال قبل برای این تیم در حمایت مالی و معنوی سنگ تمام گذاشتند، امسال نیز اهتمام ویژه‌ای نسبت به تیم پاس داشته باشد تا بلکه شرایط صعود این بار فراهم شود.

حال اینکه استاندار همدان به ادامه همکاری با بهرام یدی به عنوان مدیرعامل و داوود مهابادی به عنوان سرمربی تیم تاکید و اعتقاد داشته است، قطعا این تصمیم مورد احترام همگان است و امید می‌رود انتظارات متقابل بین طرفین برطرف و زمینه صعود پاس این بار پس از گذشت پنج سال تحقق یابد.

تیم پاس برای صعود نیازمند همدلی و همزبانی است و زمانی می‌توان این واژگان را به معنای واقعی در قلب تیم مشاهده کرد که خواسته‌ها و انتظارات معقول تحقق یابد.

قطعا وقتی پول مورد نیاز بابت رفع بدهی‌ها و هزینه تیمداری به موقع به باشگاه تزریق شود، طلب بومی‌ها پرداخت شود، آن‌ها نیز به واسطه دریافت حق قانونی خود این انگیزه را دارند که به پاس در هر جایگاهی کمک کنند، وقتی تیم بدون دغدغه و در بهترین شرایط روانه مسابقات شود، انتظاری کمتر از ثبت نتایج مطلوب نمی‌رود، اینگونه است که حرارت حمایت و تشویق در سکوها همچون سال قبل موج می‌زند، کسی از تیم دلخوری پیدا نمی‌کند، همه آماده برای حمایت می‌شوند و راه صعود هموار می‌شود.

آنوقت است که تیم پاس دیگر ناتنی فوتبال همدان خطاب نمی‌شود و به ساحل آرامش بازمی‌گردد.

در غیر اینصورت باید پاس را برای ششمین سال در لیگ دسته یک دید و لیگ برتر از یادها می‌رود. حال انتظار داریم تا دیر نشده چاره‌ای اندیشیده شود و به لحاظ مادی و معنوی باشگاه پاس زیرچتر حمایتی قرار بگیرد.

چتری که سال قبل با درایت محمدناصر نیک‌بخت استاندار همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی امنیتی استاندار، خسرو سامری معاون اقتصادی استاندار و سیدعبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان همدان بر سر پاسی‌ها سایه افکند و در حمایت‌ها سنگ تمام گذاشتند.

ایسنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار