همراه اول
6. مرداد 1394 - 14:02   |   کد مطلب: 24334
  فارس با برتری برابر البرز به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد/کار بازیکن مصدوم شیرازی‌ها به بیمارستان کشید
تیم بسکتبال دانشگاه آزاد فارس موفق شد در آخرین بازی مرحله گروهی با پیروزی برابر تیم البرز به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

 

مسابقات بسکتبال دسته اول دختران دانشگاه آزاد که با حضور هفت تیم همدان، مازندران، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، کرمان، فارس و خراسان رضوی در همدان در جریان است پیش از ظهر سه‌شنبه با برگزاری یک مسابقه پیگیری شد.

امروز آخرین بازی‌ها در مرحله گروهی برگزار می‌شود تا چهره چهار تیم برتر آن مشخص شود.

گروه «ب» این رقابت‌ها با حضور تیم‌های همدان، البرز و فارس روز گذشته با صعود تیم میزبان پیگیری شد و امروز برای تعیین تیم دوم این گروه برای صعود به مرحله بعد باید یک بازی حساس برگزار شود.

هر دو تیم البرز و فارس با باخت برابر تیم همدان برای حضور در جمع چهار تیم برتر محکوم به برد بودند و این حساسیت باعث رقابت نزدیک و زیبایی را از هر دو تیم شد.

دختران بسکتبالیست تیم فارس در کوارترهای اول و دوم و سوم با نتایج 10 بر 4، 13 بر 8 و 15 بر 7 به برتری رسیدند و در مقابل تیم البرز در وقت چهارم با حساب 16 بر 5 برابر حریف برنده شد.

در این مسابقه شیرازی‌ها با ارائه یک بازی منطقی موفق شدند با حساب 43 بر 35 برابر حریف خود تیم البرز به برتری رسیدند.

برد شیرازی‌ها با وجود دیبا نادعلی‌زاده شیرین‌تر شد زیرا به تنهایی موفق به کسب 24 امتیاز برای تیمش شد و در مقابل سارا اعتماد از البرز هم یکی از موفق‌ترین بازیکنان تیم خود بود.

قبل از شروع مسابقه و در حین گرم کردن قبل از مسابقه، نگین زارع بازیکن تیم فارس از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد که با صلاحدید پزشکیار مسابقات با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و بعد از مداوا به محل مسابقات بازگشت.

سومین روز این رقابت‌ها برای مشخص شدن دو تیم باقی‌ مانده مرحله نیمه‌نهایی بعد از ظهر امروز پیگیری خواهد شد که طی آن دختران بسکتبالیست دانشجوی پایتخت به مصاف مازنی‌ها می‌روند و در آخرین دیدار امروز تیم‌های آذربایجان شرقی و خراسان رضوی به رقابت می‌پردازند.

مسابقات بسکتبال دسته اول قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد با حضور قهرمانان 20 استان کشور در قالب دو دسته از سوم تا 16 مرداد در مجموعه ورزشی امام علی(ع) همدان برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار