همراه اول
7. مرداد 1394 - 8:48   |   کد مطلب: 24338
مربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد البرز:
بازی خوبی را در حد توان مقابل تیم‌های مدعی ارائه کردیم
بازی خوبی را در حد توان مقابل تیم‌های مدعی ارائه کردیم
مربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد البرز گفت: حضور سه تیم مدعی در یک گروه کار را برای ما سخت‌تر کرده بود و سعی کردیم در حد توان بازی خوبی را ارائه دهیم.

به گزارش همدان ورزش؛ الهام جیحونی در حاشیه مسابقات بسکتبال دسته اول دانشجویان دختر دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات امسال به لحاظ سطح‌بندی که انجام شده از کیفیت بهتری برخودار بود.

وی افزود: اینکه تیم‌ها قوی‌تر در یک دسته با هم رقابت‌ می‌کنند شرایط بهتری را تیم‌ها به وجود آورده و به طور حتم بار فنی بیشتری را به همراه دارد.

مربی تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد البرز با بیان اینکه تیمش برای رسیدن به چهار تیم بالای دسته اول به همدان آمده بود، اضافه کرد: با انصراف یکی از تیم‌ها ما با قرعه‌کشی در یک گروه سه تیمی قرار گرفتیم و این موضوع باعث شد تا زحمات ما هدر برود.

وی ادامه داد: رقابت با دو تیم مدعی و قوی این دسته که همدان و فارس بود باعث شد تا ما نتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم هر چند شایسته آن بودیم.

جیحونی با اشاره به میزبانی خوب همدان در این رقابت‌ها گفت: هر چند همیشه در مسابقات ورزشی ایده‌آل وجود ندارد اما مسئولان همدان تلاش خوبی را برای برگزاری مطلوب این مسابقات انجام دادند.

وی افزود: برنامه‌های گشت و گذار در شهر زیبای همدان تنوع خوبی در این مسابقات به وجود آورد که باعث ایجاد روحیه نشاط در بازیکنان و تیم‌ها بود.

گفتنی است، تیم بسکتبال دختران منتخب دانشگاه آزاد البرز در این رقابت‌ها با قبول دو شکست متوالی از تیم‌های همدان و فارس نتوانست در بین چهار تیم برتر قرار بگیرد اما با کسب رده سوم گروه خود در دسته اول این مسابقات باقی ماند.

مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد با حضور قهرمانان واحدهای دانشگاهی استان‌های مختلف کشور در قالب دو دسته از سوم تا 16 مرداد در مجموعه ورزشی امام علی(ع) همدان برگزار می‌شود.

مسابقات دسته اول از سوم تا هشتم مردادماه با شرکت هفت تیم و مسابقات دسته دوم در یک گروه دیگر با حضور 12 تیم از 10 تا 16 مردادماه برگزار می‌شود تا چهره قهرمان و تیم‌های صعود و سقوط کرده به دسته بالاتر و پایین‌تر شناخته شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار